أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۲۵۲
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۱۵ آبان ۱۳۹۹
توماس توخل سرمربی PSG با وجود شکست تلخ تیمش مقابل لایپزیش می‌گوید نگران شغل خود در باشگاه پاریسی نیست.
به گزارش پایگاه 598، توماس توخل سرمربی پاری سن ژرمن با وجود اینکه تیمش دیشب در خانه لایپزیش مقابل این تیم آلمانی در بازی‌ای مهم برای PSG در لیگ قهرمانان 9 نفره شده و در نهایت 2-1 شکست خورد می‌گوید نگران اخراج شدن از PSG نیست و به کارش ادامه خواهد داد.

 

پاری سن ژرمن ماه گذشته میلادی هم در خانه خود پارک دو پرنس یک شکست تلخ دیگر را با نتیجه 2-1 مقابل منچستریونایتد تجربه کرده بود و شکست دیشب باعث شد موج انتقادها در فرانسه علیه توخل آغاز شود. دیشب PSG با اینکه 1-0 از حریف جلو افتاده بود ولی یک پنالتی از دست داد و ادریسا گوئیه و کیمپمبه دو بازیکنش در نیمه دوم اخراج شدند تا در نهایت 2-1 در این بازی شکست بخورد.

 

توخل در پایان بازی در پاسخ به سوالها درباره احتمال اخراجش گفت: " مطبوعات فرانسه همیشه همین سوال را می پرسند و دائم معتقدند شغل من در این تیم در خطر است. از روزی که آمده ام اوضاع همینطور بوده و من علتش را نمی دانم. فکر کنم جو اینجا و به خصوص مطبوعاتش خیلی اهل انتقاد هستند".


سرمربی PSG در ادامه گفت: " ولی می توانیم این را قبول کنیم که این چیزها روی کار من و کادر فنی با تیم تاثیری نمی گذارد. کسی که در پاریس مربی می شود زندگی اش هرگز ساده نخواهد بود. من این را می پذیرم. این هم یک دوران دشوار است. انتظار ما این نیست که همه بازی ها را ببریم. ما می دانیم که امروز می توانستیم این بازی را ببریم و ممکن بود بازی به تساوی کشیده شود. اگر روز 24 نوامبر در پارک دو پرنس لایپزیش را شکست بدهیم وضعیت به کلی فرق خواهد کرد".

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها