أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۲۵۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۸     ۱۵ آبان ۱۳۹۹
مارکینیوش ستاره پاری سن ژرمن بعد از شکست 2-1 این تیم مقابل لایپزیش از سرمربی‌اش توماس توخل که با شدیدترین فشارها مواجه است حمایت کرد.
به گزارش پایگاه 598، پاری سن ژرمن دیشب به آلمان رفت تا در سومین بازی خود در مرحله گروهی لیگ قهرمانان مقابل لایپزیش قرار بگیرد. در این بازی PSG که 1-0 جلو افتاده بود دو بازیکنش را اخراج شده دید و در نهایت 2-1 شکست خورد تا با خطر حذف از مرحله گروهی رقابتها مواجه شود.

 

 

این شرایط باعث شده توماس توخل سرمربی آلمانی PSG در فرانسه با شدیدترین فشارها مواجه شود و عده زیادی از هواداران خواهان اخراج او شوند. مارکینیوش ستاره خط میانی پاریس اما از مربی اش دفاع کرده و او را مقصر نمی داند.

 

مارکینیوش در پایان بازی با حمایت از توخل به خبرنگاران گفت: " بله ما از مربی حمایت می‌کنیم. چون می‌دانیم فوتبال چه شرایطی دارد. این همان مربی است که فصل گذشته بهترین فصل تاریخ باشگاه را رقم زده. ولی فوتبال بی‌صبر است و این را به عینه امروز می بینیم".

 

 

ستاره برزیلی PSG در ادامه گفت: " باید تمرکزمان را روی چیزهای واقعی و مفید معطوف کنیم. او امروز مربی ما در PSG است و ما به او اعتماد داریم. اگر اوضاع خوب پیش نرود فقط تقصیر مربی نیست و بازیکنها هم مسلماً می توانند بهتر از این که هست کار کنند".

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها