أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۲۵۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۵ آبان ۱۳۹۹
آلوارو موراتا ستاره تهاجمی یوونتوس از بازگشت کریستیانو رونالدو به ترکیب یووه و بازی کردن در کنار او ابراز خوشحالی کرد.
به گزارش پایگاه 598، آلوارو موراتا مهاجم اسپانیایی یوونتوس که دیشب در بازی مقابل فرنس واروش هم درخشید و دو گل از چهار گل تیمش را به ثمر رساند از اینکه کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ یووه به ترکیب تیم بازگشته و دیشب موفق شده در کنار او بازی کند ابراز خوشحالی کرد و باز در کنار کریستیانو را تجربه ای لذت بخش خواند.

 

 

این زوج که پیشتر در رئال مادرید با هم بازی کرده بودند در دیدار دیشب مقابل فرنتس واروش روی گل دوم یوونتوس در دقیقه 60 همکاری کردند و موراتا موفق شد دومین گل خود را به ثمر برساند. یوونتوس در نهایت موفق شد حریف مجارستانی خود را 4-1 شکست دهد. موراتا در یک ماه اخیر برای یووه عملکرد درخشانی داشته و در پنج بازی برای این تیم 5 گل به ثمر رسانده.


موراتا در پایان بازی دیشب گفت: " نیازی نیست من بگویم که رونالدو چقدر بزرگ است و برای یوونتوس چقدر اهمیت دارد. او هم تیمی فوق العاده ای است، با همه حرف می زند، به همه کمک می کند و مهمترین بازیکن تیم ما است. همه امیدواریم رونالدو به گلزنی ادامه بدهد و ما را به سطح و جایگاهی برساند که در ذهن خودش از قبل ترسیم کرده است".

 

 

موراتا درباره درخشش خود از زمان بازگشت به تورین گفت: " وقتی برگشتم گفتم احساس می کنم فوتبالیست کامل تری هستم و از نظر فردی هم پخته تر شده ام. همه این سالها برای من مثل کلاس درس بوده. من انگیزه ای که مثل هر آدم دیگری لازم دارم را در یوونتوس پیدا کرده ام و هنوز برای پیشرفت جا دارم و می دانم در این تیم می توانم به هدفم برسم".

 

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها