أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۳۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۴     ۱۷ آبان ۱۳۹۹
وکیل شفر دریافت پول را تایید کرد
وکیل وینفرد شفر تایید کرد که مطالبات این مربی آلمانی از سوی استقلال پرداخت شده است.
به گزارش پایگاه 598، بازنشدن پنجره نقل و انتقالاتی استقلال در فاصله چند ساعت تا دیدار اول لیگ بیستم با مس رفسنجان به مهمترین دغدغه هواداران و مدیران باشگاه تبدیل شده است. در این خصوص مدیران استقلال طی روزها و هفته های گذشته تلاش زیادی کرده بودند تا پول وینفرد شفر سرمربی آلمانی سابق خود را پرداخت کنند و پنجره نقل و انتقالاتی شان باز شود.


واریز پول به حساب شفر از چند روز قبل به طور کامل انجام شد اما یک مساله عجیب باعث شده تا حالا در فاصله چند ساعت تا دیدار با مس رفسنجان استقلال همچنان نتواند قرارداد بازیکنان جدید خود را به ثبت برساند و از آنها استفاده کند. امروز باشگاه استقلال طی اطلاعیه ای با متهم کردن شفر به کارشکنی اعلام کرد که این مربی آلمانی هنوز نامه وصول مطالباتش را به فیفا ارائه نکرده و او قصد دارد با گروکشی طلب پسرش ساشا شفر را زنده کند اما آنها زیر بار حرف زور نمی روند.


کشمکش های مدیران استقلال با شفر و وکیلش طی ساعت های گذشته نیز ادامه داشت تا اینکه در نهایت وکیل سرمربی آلمانی در نامه ای رسمی به باشگاه استقلال تایید کرد که کل مبلغ مطالبات موکلش به حساب او واریز شده و این نامه به معنی آن است که فیفا باید هرچه سریع تر پنجره نقل و انتقالاتی را باز کند.


در چنین شرایطی مدیران باشگاه استقلال نیز سریعا دست به کار شدند و نامه وصول مطالبات شفر که وکیل او ارسال کرده را به فیفا فرستادند تا شاید قبل از دیدار اول لیگ بیستم اتفاق مثبتی رخ بدهد و پنجره شان باز شود.


مساله ای که ممکن است کار استقلال را باز هم به تعویق بیندازد، تعطیلی روز شنبه فدراسیون جهانی است. شنبه ها مسئولان فیفا کار نمی کنند و به همین خاطر شاید استقلالی ها نتوانند قبل از دیدار با مس رفسنجان قرارداد نفرات جدیدشان را ثبت کنند. با این حال آنها تلاش های خود را از سر گرفتند و امیددارند تا با توجه به اتوماسیون بودن کار فیفا، قبل از مسابقه فردا پنجره باز شود و با ثبت سریع قراردادها در سیستم TMS نفرات جدید هم بتوانند کارت بازی بگیرند و به میدان بروند.


باید منتظر ماند و دید طی ساعات آینده چه اتفاقاتی در این باره رخ می دهد و آیا امیدهای استقلالی ها رنگ واقعیت به خود می گیرد یا خیر.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها