يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۳۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۰۲     ۱۷ آبان ۱۳۹۹
یک نشریه آمریکایی در گزارشی نوشت در صورتی که «دونالد ترامپ» از ترک قدرت در ماه ژانویه خودداری کند سرویس مخفی وظیفه خارج کردن وی از کاخ سفید را خواهد داشت.
نیوزویک: در صورت امتناع ترامپ از ترک قدرت سرویس مخفی وی را خارج خواهد کرد

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری فارس، نشریه «نیوزویک» در گزارشی به بررسی چگونگی خارج کردن «دونالد ترامپ» از کاخ سفید در صورت امتناع وی از این کار پرداخت.

این نشریه در گزارش خود نوشت: «در حالی که "جو بایدن" معاون رئیس جمهور سابق به لطف آرای پستی در انتخابات به پیش افتاده اما "دونالد ترامپ" پیش از موعد اعلام پیروزی کرده است.»

ترامپ از روز پس از انتخابات مدعی وقوع تقلب شده و هیچ نشانه‌ای از آمادگی وی برای تسلیم قدرت به رقیب دموکرات خود وجود ندارد.

یک مقام سابق آمریکا به نشریه نیوزویک گفت در صورتی که ترامپ از ترک کاخ سفید خودداری کند، سرویس مخفی وظیفه خارج کردن وی را بر عهده خواهد گرفت.

در حالی که شمارش آرا در چند ایالت همچنان ادامه دارد اما شانس ترامپ برای پیروزی همچنان در حال کاهش است.

تا کنون چنین سابقه‌ای وجود نداشته که رئیس جمهوری پس از پایان دوره‌اش از خروج از کاخ سفید امتناع کند و هنوز نیز چنین تهدید فوری برای ماه ژانویه و زمان اتمام دوران ریاست جمهوری ترامپ وجود ندارد اما در صورت امتناع وی، طرحی برای جلوگیری از بروز بحران انتقال قدرت وجود خواهد داشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها