يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۳۳۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۷ آبان ۱۳۹۹
پلیس شهر فیلادلفیا محل نزدیک مرکز شمارش آرای ریاست جمهوری را به دلیل دریافت تهدید بمبگذاری تخلیه کرد.
به گزارش پایگاه 598، پلیس شهر «فیلادلفیا» در پی تهدید بمبگذاری، یک مرکز فروش را در این شهر ایالت پنسیلوانیا تخلیه کرد.

اداره پلیس فیلادلفیا به پایگاه خبری هیل اعلام کرد که در حال بررسی این تهدید بوده و واحد‌های مربوطه منطقه را بازرسی کرده اما هیچگونه وسیله انفجاری پیدا نکرده‌اند.

پلیس اعلام کرده که دو تماس درباره تهدید این بمبگذاری دریافت کرده است و محلی که اعلام شده نزدیک مرکز شمارش آرای انتخابات روز سه شنبه ریاست جمهوری بوده است.

این تهدید در حالی انجام می‌شود که شمارش آرا در ایالت پنسیلوانیا همچنان ادامه دارد و در حالی که کمتر از ۱۵۰ هزار رای باقی مانده «جو بایدن» نامزد دموکرات از «دونالد ترامپ» رئیس جمهور کنونی آمریکا پیشتاز است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها