يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۰۳۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۱۸ آبان ۱۳۹۹
یا باید پستم را عوض کنم یا لیگم را؛
کمال کامیابی‌نیا می‌گوید اتفاقاتی که در هفته های اخیر برای پرسپولیس رخ داده «شرم آور» بوده و توهین هایی که خودی ها انجام داده‌اند، بازیکنان و کادرفنی را آزار داده است.
به گزارش پایگاه 598، هافبک دفاعی شماره 11 تیم پرسپولیس روز گذشته عملکرد خوبی در طول بازی داشت اما دو کارت زرد بحث برانگیز در دقایق نخست نیمه دوم و آخرین دقایق بازی، باعث شد تا از زمین اخراج شود و خاطره ای تلخ برایش از اولین بازی لیگ بیستم به یادگار بماند. کمال البته اخراج خود را تصمیم اشتباه داور می‌داند و می‌گوید که او «رفتار خوبی با بازیکنان» نداشت. کامیابی در گفتگویی که با خبرنگار ما داشته، به وضعیت پرسپولیس هم اشاره می‌کند و درباره صحبت های مهدی رسول پناه هم نظر خود را گفته است:

 

* از موقعیت ها استفاده نکردیم
هافبک دفاعی سرخ ها در مورد بازی با سایپا گفت: همیشه بازی‌های اول سخت است و ما هم انتظار بازی آسانی نداشتیم. در هر دو نیمه موقعیت‌های خوبی برای گلزنی داشتیم اما متاسفانه از آنها استفاده نکردیم. خود من هم یک موقعیت در گوشه محوطه شش قدم گیرم آمد که نشد توپ وارد دروازه شود.

 

* هدف ما دفاع از عنوان قهرمانی است
او ادامه داد: ما امسال تغییرات زیادی نسبت به فصل گذشته در ترکیب‌مان داشته‌ایم و مسلما زمان می‌برد که این با حضور بازیکنان جدید در لیگ هماهنگ شود. با این حال ما پرسپولیس هستیم و مثل همیشه اهداف بزرگی داریم و اینکه بتوانیم باز هم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

* داور رفتار خوبی نداشت
هافبک پرسپولیس درباره اخراج خود در این بازی گفت: متاسفانه داور در بازی دیروز رفتار خوبی با بازیکنان در زمین نداشت و بازیکنان ما از جمله وحید امیری و بشار را عصبی کرده بود. لحن صحبت کردن او با بازیکنان واقعا درست نبود و همین عاملی برای متشنج شدن فضای بازی شده بود.


* تصمیم داور برای اخراج من درست نبود
وی افزود: درباره اخراج خودم هم فکر می‌کنم همه در تصاویر تلویزیونی دیدند که تصمیم داور درست نبود. چه در صحنه کارت زرد اول و چه روی کارت زرد دوم. در آن صحنه من اصلا هیچ برخوردی با بازیکن حریف نداشتم و داور بعد از چند ثانیه فقط بخاطر اعتراض تیم حریف بازی را متوقف کرد و به من کارت زرد دوم را داد. باز هم می‌گویم که به هیچ وجه حق من اخراج نبود و متاسفانه داور اشتباه کرد.

 

* الکی و مفت اخراج شدم
کمال کامیابی نیا با اشاره به این اخراج گفت: خوشبختانه همه ما فوتبال خارجی نگاه می‌کنیم و می‌بینیم که داوران به چه خطاهایی کارت زرد و قرمز نشان می‌دهند و چقدر در جریمه نهایی خوددار هستند. فوتبال ورزش پربرخوردی است و پست من هم می‌طلبد که جدی و خشن بازی کنم. اما وقتی برخوردی با بازیکن حریف نداشتم، چرا باید داور چنین تصمیمی بگیرد؟ ضمن این که من در بازی گل گهر در لیگ پارسال هم همینطور الکی و مفت اخراج شدم؛ آن هم روی تکلی که جلوی چشم داور و برای تصاحب توپ زده بودم و واقعا مستحق بیرون رفتن نبودم. حالا هم نمی‌دانم شاید باید پستم را عوض کنم، شاید هم لیگم را!

 

 

* بازیکنان جدید کیفیت بالایی دارند
کامیابی‌نیا در ادامه صحبت‌های خود در پاسخ به این سوال که آیا با توجه به جدایی چند بازیکن اصلی پرسپولیس تکرار قهرمانی در این فصل سخت‌تر از همیشه شده؟ گفت: پرسپولیس همیشه بزرگ و مدعی است. درست است که بازیکنان خوبی را از دست دادیم اما بازیکنان جدیدی که به تیم ما آمده‌اند هم کیفیت بالایی دارند که این را در بازی‌های لیگ قهرمانان آسیا ثابت کردند. ما مثل همیشه در کنار هم و برای نام بزرگ پرسپولیس و خوشحال کردن هواداران عزیز که چند ماهی است جای خالی‌شان را حس می‌کنیم، تلاش می‌کنیم. بدون شک با کادر فنی باهوش و زحمتکشی که داریم و همچنین با تلاش بازیکنان و دعای خیر هواداران می‌توانیم باز هم از عنوان قهرمانی‌مان دفاع کنیم.

 

* پرسپولیس برای ایران افتخار آفرینی کرد اما...
او ادامه داد: با این حال مسائلی وجود دارد که قطعا از چشم فوتبالی‌ها و هواداران دور نمانده است. آیا این درست است که ما به عنوان تیمی که چهار سال متوالی قهرمان ایران شده و به فینال آسیا هم رسیده همچنان با مشکلات مالی زیاد مواجه باشد؟ من فکر می‌کنم این اتفاق در هیچ جای دنیا نمی‌افتد که تیمی که چندین سال قهرمان بوده و برای کشورش هم افتخارآفرینی کرده بعد از یک موفقیت بزرگ مثل رسیدن به فینال آسیا با این همه مشکلات عجیب و غریب دست و پنجه نرم کند. از مشکلات مالی که همیشه با آن روبرو بوده‌ایم و در این چند ماه بیشتر هم شده که بگذریم، اتفاقاتی برای پرسپولیس افتاد که حتی به شخصه شرمم می‌آید که آنها را بازگو کنم.

 

* خودی ها به ما توهین کردند
هافبک پرسپولیس گفت: بعد از رسیدن به فینال آسیا طبیعی‌اش این است که مدیران باشگاه به بهترین نحو با کادر فنی و بازیکنان موفق خود برخورد کنند اما در این فاصله همه دیدند که چه توهین‌هایی از سوی بعضی خودی‌ها به بازیکنان و مربیان تیم شد و ادبیاتی به کار برده شد که اصلا در شأن پرسپولیس نبود. ما بخاطر هواداران و آرامش تیم در این مدت فقط سکوت کردیم و مثل همیشه سرمان را پایین انداختیم و روی کارمان تمرکز کردیم اما حق بازیکن و مربی پرسپولیس این نبود.

 

* راموس هم باید خداحافظی کند؟
کمال همچنین در پاسخ به سوالی درباره نظرش در مورد انتقادات بیژن ذوالفقارنسب که او را به بازی ناجوانمردانه متهم کرده، می‌گوید: احترام ایشان بر من واجب است و من به خودم اجازه نمی‌دهم صحبتی علیه آقای ذوالفقارنسب بکنم ولی فکر می‌کنم بازی محکم و جدی و سر گذاشتن برای توپ تعریف متفاوتی از بازی ناجوانمردانه داشته باشد.اگر به حرف آقای ذوالفقارنسب باشد، راموس هم باید از فوتبال خداحافظی کند.

 

* در پرسپولیس همیشه سقف قرارداد داشتیم
کامیابی‌نیا در پایان گفت: الان هم می‌شنویم که چند باشگاه قراردادهای نجومی و بعضا ۱۲_۱۰ میلیاردی با بازیکنان خود بسته‌اند در صورتی که در پرسپولیس همیشه سقف قراداد وجود داشته و با اینکه گفته می‌شود روی قرادادهای همه تیم‌ها نظارت وجود دارد به نظر می‌رسد که این نظارت‌ها فقط روی پرسپولیس است.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها