أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۵۷۲
زمان انتشار: ۱۰:۳۸     ۲۱ آبان ۱۳۹۹
CAS حکم یوفا را شکست
دادگاه CAS اعلام کرد سامان قدوس و باشگاه اوسترشوند از پرداخت جریمه چهار میلیون یورویی معاف شدند.
به گزارش پایگاه 598، سال گذشته یوفا اعلام کرد سامان قدوس و باشگاه سوئدی اوسترشوند به علت تخلف علیرغم توافق با باشگاه هوئسکا و انتقال این بازیکن به آمیان چهار میلیون یورو جریمه شده اند، اما CAS این حکم را لغو کرده است. بر اساس این حکم، سامان قدوس چهار ماه محروم و باشگاه اوسترشوند نیز دو پنجره متوالی از جذب بازیکن جدید محروم شده بود.

 

سامان قدوس در تابستان سال 2018 در آستانه انتقال به هوئسکا بود و به نظر می رسد توافق بین این تیم و اوسترشوند حاصل شده، اما او در نهایت راهی آمیان شد و به همین دلیل باشگاه اسپانیایی به نهادهای قضایی ورزش شکایت کرده بود.

 


اما امروز دادگاه CAS تنها بخش جریمه مالی این حکم را لغو کرده و دیگر نیازی به پرداخت مشترک چهار میلیون یورو از سوی قدوس و اوسترشوند نیست. البته ملی پوش ایرانی چهار ماه محرومیت خود را سپر کرده و این جریمه نیز تایید شده است. همچنین محرومیت اوسترشوند از شرکت در دو پنجره نقل و انتقالاتی همچنان پابرجاست و در واقع تنها جریمه مالی این طرف مجادله بخشیده شده است.

 

حکمی که به موجب آن باشگاه اوسترشوندز و سامان قدوس از خطر پرداخت جریمه سنگین و ورشکستگی نجات یافتند

 

دادگاه CAS در بخشی از این حکم اعلام کرده باشگاه اسپانیایی هوئسکا نتوانست ثابت کند بابت منتفی شدن این انتقال دچار ضرر و زیان شده، به همین علت نیازی به پرداخت غرامت به این باشگاه نیست و حکم چهار میلیون یورویی لغو می شود. باشگاه سوئدی تا ژانویه 2022 قادر به جذب بازیکن جدید نخواهد بود و البته همچنان قرصت تجدید نظر برای اوسترشوند وجود دارد.

 

در واقع تخلف سامان قدوس و باشگاه اوسترشوند ثابت شده، اما خسارتی به باشگاه هوئسکا وارد نشده و به همین دلیل این جریمه مالی لغو شده است. سامان قدوس در حال حاضر به صورت قرضی در تیم برنتفورد در انگلیس بازی می کند.

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها