أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۰۵۷۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۲     ۲۱ آبان ۱۳۹۹
پزشک معالج دیگو مارادونا می‌گوید او ظرف ساعات آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد. مارادونا هفته گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفت.
به گزارش پایگاه 598، پزشک معالج شخصی دیگو مارادونا اسطوره فوتبال آرژانتین می‌گوید او که هفته گذشته تحت عمل جراحی قرار گرفته بود وضعیت خوبی دارد و ظرف چند ساعت آینده از بیمارستان مرخص خواهد شد.

 

 

دیگو مارادونا که هفته گذشته به دلیل شکایت از بی‌حالی به بیمارستان منتقل شده بود به تشخیص پزشکان مبنی بر وجود لخته خون در مغزش تحت عمل جراحی قرار گرفت. لئوپولد لوکه پزشک شخصی مارادونا دیروز آخرین اخبار درباره وضعیت اسطوره آرژانتینی را با خبرنگاران مطرح کرد و گفت او برای ترخیص از بیمارستان آماده است.

 


 

تجمع هواداران مارادونا مقابل بیمارستان

 

پزشک شخصی مارادونا در این باره گفت: " دیگو از نظر پزشکی شرایط خیلی خوبی دارد. جراحی او خیلی خوب پیش رفته و حالا پزشکان به فکر مرخص کردن او از بیمارستان هستند. دیگو می خواهد بیمارستان را ترک کند. ما در حال آماده سازی شرایط بعد از ترخیص او هستیم و شرایط خانه را طوری مهیا می کنیم که دیگو بتواند آنجا دوران نقاهت و استراحت بعد از عمل را بگذراند".

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها