أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۰۵۸۱
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۲۱ آبان ۱۳۹۹
گمانه‌زنی درباره معامله بین پاریس و تورین
در میانه شایعات اخیر درباره مقصد بعدی کریستیانو رونالدو و اظهارات مدیر ورزشی PSG، توتومرکاتو مدعی است یوونتوس قصد دارد رونالدو را با نیمار معاوضه کند.
به گزارش پایگاه 598، بعد از انتشار شایعاتی در روزهای اخیر مبنی بر اینکه باشگاه یوونتوس به دنبال این است که در تابستان امسال کریستیانو رونالدو ستاره بزرگ پرتغالی اش را به فروش برساند واکنشهای زیادی در دنیای فوتبال به این خبر نشان داده شد. در یکی از مهمترین جنجالها صحبتهای لئوناردو مدیر ورزشی PSG به نوعی نشان دادن سیگنال به رونالدو و یوونتوس ارزیابی شد.

 

 

در ادامه این ماجرا توتومرکاتو مدعی است یوونتوس از سیگنال لئوناردو و باشگاه PSG خوشحال است و قصد دارد پیشنهاد معاوضه کریستیانو رونالدو و نیمار را به این باشگاه فرانسوی ارائه بدهد.


سال 2022 در تقویم یوونتوس سال مهمی خواهد بود چرا که قرارداد کریستیانو با این باشگاه در این سال به پایان می‌رسید. تمدید قرارداد با کریستیانو در حال حاضر و با شرایط فعلی برای یوونتوس غیرممکن است. باشگاه با شرایط مالی فعلی توان تمدید با رونالدو را ندارد و به نظر می‌رسید کریستیانو هم علاقه زیادی به این کار نداشته باشد. تنها راه برای اینکه یووه بتواند بخشی از سرمایه گذاری خود روی ابرستاره پرتغالی را برگرداند فروش او به یک باشگاه دیگر خواهد بود.

 

 

از سوی دیگر کمتر باشگاهی در دنیا هست که توان این را داشته باشد که ستاره بزرگی مثل کریستیانو را به خدمت بگیرد. بدون شک PSG یکی از معدود باشگاه هایی است که چنین توانی دارد.

 

اما توتومرکاتو در گزارش خود می‌گوید علاوه بر توان مالی بالای PSG علت اینکه انتقال رونالدو به این تیم محتمل به نظر می‌رسد یک مساله دیگر است: اینکه قرارداد نیمار با پاری سن ژرمن هم در سال 2022 منقضی خواهد شد.

 

 

نیمار با PSG قراردادی دارد که عملاً مشابه قرارداد یووه با کریستیانو است و تا این لحظه نیمار هم قراردادش با تیم پاریسی را تمدید نکرده. با اینکه نیمار دو سال است از قصد خود برای بازگشت به بارسلونا پرده برداشته ولی اگر رئیس جدید بارسلونا نتواند مسی را در این تیم نگه دارد شکی نیست که نیمار دیگر علاقه ای برای بازگشت به کاتالونیا نخواهد داشت. در این صورت پیشنهاد معاوضه رونالدو و نیمار برای همه طرفین وسوسه انگیز خواهد بود.

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها