کد خبر: ۴۸۰۶۸۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۲     ۲۴ آبان ۱۳۹۹
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی کلمبیا بعد از شکست 3-0 مقابل اروگوئه از بازیکنانش حمایت کرده و گفت با وجود شکست‌، عملکرد تیمش آنقدرها بد نبوده است.
به گزارش پایگاه 598، کلمبیا در سومین بازی خود در رقابتهای مقدماتی جام جهانی 2022 در منطقه آمریکای جنوبی در خانه اش به مصاف اروگوئه رفت اما شاگردان کی‌روش در این بازی خانگی با نتیجه 3-0 شکست خوردند تا با کسب 4 امتیاز از سه بازی در رتبه هفتم جدول رده بندی قرار بگیرند.

 

کارلوس کی‌روش در پایان بازی مسئولیت کامل شکست را به عهده گرفت و گفت علت پیروزی پرگل اروگوئه استفاده دقیق بازیکنان این تیم از فرصتهایی بوده که در اختیارشان قرار می گرفت. کی‌روش همچنین از بازیکنانش حمایت کرده و گفت عملکرد آنها در بازی مقابل اروگوئه آنقدرها هم بد نبوده است.

 

 


کی‌روش در پایان بازی در صحبتهای خود گفت: " وقتی تیمی در اوایل بازی گل می‌خورد، مثل گلی که ما در دقیقه 5 از کاوانی خوردیم، کار سخت می‌شود. چون در این شرایط باید هم از نظر تکنیکی و هم از نظر احساسی بتوانیم به بازی برگردیم. وقتی تیم در این شرایط یک گل بزند هم اعتماد به نفسش بیشتر می‌شود و هم برای ادامه دادن انگیزه پیدا می‌کند. وقتی آنها بازی را خوب شروع کردند وظیفه ما این بود که وضعیت بازی را عوض کنیم".

 

 

سرمربی پرتغالی کلمبیا در ادامه گفت: " به جز آنچه در دقایق ابتدایی بازی گذشت و باعث گل خوردن ما شد در این بازی هر سه گل دریافتی ما در زمانی اتفاق افتاد که اتفاقاً مشغول ایجاد فرصت روی دروازه حریف بودیم. ما در این بازی بدشانسی هم آوردیم که نتوانستیم به گل برسیم. ما حالا باید برای بدست آوردن امتیاز در بازی خارج از خانه هر کاری از دست‌مان برمی آید انجام بدهیم".

 

کی‌روش در ادامه با انتقاد از شرایط آب و هوایی ورزشگاه بارانکیلا که بازی در آن برگزار شد گفت: " دمای هوا و وضعیت چمن استادیوم بارانکیلا برای بازی چندان خوب نیست. به خصوص برای تیمی که از حریفش عقب افتاده. ولی باید بگویم که بازیکنان ما خیلی تلاش کردند. من مسئولیت شکست را به عهده می گیرم و انتقادها باید از من بشود نه از بازیکنان".

 

 

دفاع کی‌روش از بازیکنانش تا حدی بود که او نسبت به حرفهای ستاره اش خامس رودریگس در پایان بازی هم واکنش نشان داد. خامس به یک خبرنگار گفت که یکی از گلهای اروگوئه تقصیر او بوده و با اشتباه او به ثمر رسیده. ولی کی‌روش در مصاحبه مطبوعاتی خود گفت: " من با خامس موافق نیستم. مسئولیت تنها با مربی است. بازیکنان ما امروز سعی شان را کردند و من می خواهم آرامش داشته باشند".

 

 

منبع : ورزش سه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها