يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۲۶۲۸
زمان انتشار: ۱۱:۲۹     ۱۷ دی ۱۳۹۹
سارق 31 ساله ای که حدود یک ماه قبل، در عملیات تعقیب و گریز پلیس با اصابت دو گلوله مجروح شده بود، این بار در حالی به اتهام سرقت کامیون با بار سیب زمینی دستگیر شد که حدود 5 تن از سیب زمینی ها را به حراج گذاشته بود!

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خراسان: سارق 31 ساله ای که حدود یک ماه قبل، در عملیات تعقیب و گریز پلیس با اصابت دو گلوله مجروح شده بود، این بار در حالی به اتهام سرقت کامیون با بار سیب زمینی دستگیر شد که حدود 5 تن از سیب زمینی ها را به حراج گذاشته بود!

در پی تماس شهروندان با پلیس 110، مبنی بر این که افرادی در محله شهید نظام دوست، سیب زمینی هایی را با بهای بسیار نازل حراج کرده اند اما رفتار آن ها بسیار مشکوک است، گروهی از نیروهای تجسس به دستور سرگرد مهدی کسروی (رئیس کلانتری طبرسی شمالی) برای بررسی غیرمحسوس موضوع عازم محل شدند اما فقط یک دستگاه کامیون 10 تن در محل رها شده و عاملان حراج سیب زمینی رفته بودند.

دزد زخمی، حراجی سیب‌زمینی به راه انداخت!

بررسی های نیروهای زبده تجسس با استعلام شماره پلاک کامیون نشان داد که کامیون مذکور بامداد پنج‌شنبه گذشته با بار سیب زمینی از بولوار دلاوران سرقت شده است. با به دست آمدن این اطلاعات مشخص شد که پلیس با یک باند حرفه ای سرقت روبه روست که بسیار زیرکانه و پیچیده عمل کرده اند. بنابراین گروه ویژه ای از نیروهای انتظامی به سرپرستی ستوان دوم قلاسی، وارد عمل شدند و با استفاده از تجربیات رئیس کلانتری به تحقیق در این باره پرداختند.

بررسی های میدانی آنان با بازبینی دوربین های مدار بسته شهری بیانگر آن بود که دزدان باقی مانده سیب زمینی ها را در حالی با سه دستگاه وانت نیسان به مکان نامعلومی انتقال داده اند که یک دستگاه پراید سفید نیز در مسیر سرقت و فروش سیب زمینی ها به عنوان «راه صاف کن» دیده می شود.

از سوی دیگر چهره یکی از سارقان به نظر نیروهای تجسس آشنا آمده بود چرا که یک دست او باندپیچی بود و پایش نیز می لنگید.

در عین حال با ردزنی شماره پلاک پراید، نیروهای انتظامی در یک عملیات هماهنگ و غافلگیرانه موفق شدند دو نفر از عاملان و مرتبطان با سرقت کامیون را در یکی از پاتوق های سیاه دستگیر کنند. با انتقال دو متهم 23 و 49 ساله به کلانتری، عملیات برای دستگیری متهم دیگر ادامه یافت تا این که او نیز در بولوار رسالت به دام ماموران افتاد.

دزد زخمی، حراجی سیب‌زمینی به راه انداخت!

بررسی ها نشان داد این متهم 31 ساله که عماد نام دارد حدود یک ماه قبل درحالی که سوار بر یک دستگاه خودروی سرقتی بود مورد ظن نیروهای ورزیده کلانتری شفای مشهد قرار گرفته بود که در عملیات تعقیب و گریز نیروهای انتظامی بیش از 20 گلوله به سمت سرنشینان خودروی سرقتی شلیک کردند که در این میان عماد با اصابت دو گلوله به دست و پایش دستگیر شد و همدست مجروح او از صحنه حادثه گریخت اما چند روز بعد نیروهای تجسس کلانتری شفا مجروح فراری را در حالی که آخرین نفس هایش را می کشید در حالی در بولوار رسالت به دام انداختند که دوستانش یکی از گلوله ها را از بدن وی خارج کرده بودند.

در این «پاتوق سیاه» سه عضو دیگر باند سرقت خودرو و قطعات آن نیز دستگیر شدند. بنابر گزارش خراسان، ریشه یابی ماجرای پرونده عماد، نشان داد که او به تازگی آزاد شده و در حالی که هنوز آثار شلیک گلوله پلیس روی بدنش نمایان است، این بار دست به سرقت کامیون با بار سیب زمینی زده است.

این گزارش حاکی است، نیروهای تجسس کلانتری طبرسی شمالی مشهد که با دستورات ویژه ای از سوی قاضی اسماعیل عندلیب (معاون دادستان مرکز خراسان رضوی) برای کشف اموال سرقتی و دستگیری دیگر عوامل مرتبط با این باند به تحقیقات خود ادامه می دادند در نهایت با ردزنی وانت نیسان های آبی به پاتوقی در خیابان میثم شمالی رسیدند و حدود 5 تن بار سیب زمینی را کشف کردند. براساس این گزارش، یک زن و مرد جوان نیز در این باره دستگیر و برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند. تحقیقات بیشتر درباره سرقت‌های احتمالی دیگر این سارق حرفه ای همچنان ادامه دارد

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها