أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۰۶۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۲۹ دی ۱۳۹۹
برف و کاهش شدید دما مناطق گسترده‌ای را فرا خواهد گرفت.
به گزارش پایگاه 598، احسان مرادی، پژوهشگر آب‌وهوا در مورد وضعیت جوی کشور اینگونه گفته است: امواج ناپایدار پی در پی در حال نفوذ به کشورمان هستند و روز به روز بر دامنه بارش باران و برف در کشورمان افزوده خواهد شد!

یکی از امواج ناپایدار جدید، از اواخر یکشنبه ۲۸ دی و بامداد دوشنبه ۲۹ دی سبب بارش باران و در سردسیرها برف در مناطق زیر خواهد شد: آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، شمال و شرق خوزستان، چهارمحال، بلندی‌های غربی اصفهان، لرستان، زنجان، مناطقی از آذربایجان شرقی، بلندی‌های ۲ استان اردبیل و البرز

سه‌شنبه در برخی مناطق فوق بارش‌های زودگذر و همچنین ناپایداری‌ها تکرار می‌شود.

اما از چهارشنبه با نفوذ یک سامانه جدید، بارش ابتدا شمال غرب و غرب کشور را فرا می‌گیرد.

هر چه به پنجشنبه نزدیک می‌شویم همزمان با ورود بخش سرد این سامانه شاهد گسترش بارش در شمال، شمال شرق، دامنه‌‌های البرز، دامنه‌های زاگرس و مناطق محدودی از مرکز خواهیم بود.

نکته مهم کاهش محسوس دما بین ۸ تا ۲۰ درجه در مناطق مختلف کشور بجز نیمه جنوبی، طی چهارشنبه شب تا جمعه است!

این سامانه قطعا بهترین بارش‌های یکی دو ماه اخیر را در شمال، شمال غرب، غرب، شمال شرق و بلندی‌های البرز و زاگرس؛ رقم می زند و با کولاک و یخبندان شدیدش احتمالا سبب خسارت‌هایی خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها