يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۳۵۳۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۱۳ بهمن ۱۳۹۹
خانه سینما در تصمیمی از گرفتن بلیت برای اصناف در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر خودداری کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری صبا: خانه سینما در تصمیمی از گرفتن بلیت برای اصناف در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر خودداری کرد.
 
خانه سینما سهمیه بلیت جشنواره فجر را نگرفت
 
 در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر بر خلاف ادوار گذشته، از سوی خانه سینما، سالن اختصاصی و سهمیه بلیت به اصناف سینمایی اختصاص نیافته و توزیع نشده است. دلیل این تصمیم حفاظت از جان اهالی سینما در شرایط بحرانی کرونا است.
 
همچنین هیات مدیره و مدیران خانه سینما سعی داشته اند کمترین فشار به جامعه پزشکی کشور بیاید که پس از بهمن و برنامه های مختلف حضوری، رسیدن به اسفند و خریدهای عید با موج جدید کرونا مواجه می شوند.
 
نکته قابل اعتنا اینکه، بر خلاف این که انتظار می‌رفت مخالفت‌هایی با این تصمیم خانه سینما به وجود بیاید، اما این تصمیم با استقبال اصناف نیز روبه‌رو شده است.
 
پیشتر ما خبر دادیم که خانه سینما برای اولین بار در سال‌های اخیر، در فرایند جمع‌آوری آرای تماشاگران درباره فیلم‌های این دوره و نظارت بر شمارش آن‌ها حضور ندارد. این خبر را طباطبایی‌نژاد دبیر جشنواره سی‌ونهم نیز تایید کرد.
 
هنوز درباره دلیل حضور نیافتن اتحادیه اصناف سینمای ایران (خانه سینما) در سی‌ونهمین جشنواره ملی فیلم فجر خبری به صورت رسمی اعلام نشده است
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها