أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۳۹۵۱
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۲۶ بهمن ۱۳۹۹
سخنگوی طالبان کشته شدن «ملا هبت‌الله آخوندزاده» رهبر این گروه بر اثر انفجاری در پاکستان را تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از تسنیم، سخنگوی طالبان در گفت‌وگو با خبرنگار دفتر منطقه‌ای تسنیم کشته شدن «ملا هبت‌الله آخوندزاده» رهبر این گروه بر اثر انفجاری در شهر کویته پاکستان را تکذیب کرد.

این در حالی است که برخی رسانه‌های افغانستان  اعلام کردند که رهبر طالبان به همراه چند نفر از اعضای ارشد این گروه در انفجاری در منطقه «چالو باوری» شهر کویته کشته شدند.

مجاهد با رد این خبر به خبرنگار تسنیم گفت: «رهبر ما در کویته زندگی نمی‌کند که این حادثه برای او رخ داده باشد».

وی افزود: «موضوع دیگر اینکه در چند ماه قبل نیز خبری با همین جزئیات منتشر شد که ما در آن زمان نیز این خبر را تکذیب کرده بودیم و این بار هم می‌گوییم که این خبر نادرست و دور از واقعیت است».

سخنگوی طالبان انتشار این اخبار را کار دشمنان این گروه دانسته و افزود که مخالفان طالبان هرگاه تحت فشار قرار می‌گیرند و یا احساس خطر می‌کنند به شایعات دامن  می‌زنند تا اذهان مردم را مغشوش کنند.

وی تاکید کرد که نشر این خبر برای ایجاد دسیسه بر علیه طالبان منتشر شده است.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها