يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۵۹۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۷     ۰۴ ارديبهشت ۱۴۰۰
شبنم فرشادجو و زهرا سعیدی بازیگران سریال «یاور»، درباره حال و هوای آن و نقش خود توضیحاتی ارائه دادند.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از باشگاه خبرنگاران، امسال هم در شب‌های ماه مبارک رمضان، سریال‌های مختلفی روی آنتن شبکه‌های تلویزیونی می‌روند.

یکی از این سریال‌ها، «یاور» به کارگردانی سعید سلطانی است که باز هم داریوش ارجمند را برای ایفای نقش اصلی اثر جدیدش انتخاب کرده است. در کنار این بازیگر، زهرا سعیدی، شبنم فرشادجو و محمد حاتمی هم بازی می‌کنند.

«یاور» تلاش می‌کند که خانواده دور هم جمع باشند
زهرا سعیدی بازیگر سینما و تلویزیون، درباره حال و هوای این سریال و نقش خود گفت: من در سریال «یاور» نقش مادربزرگی را بازی می‌کنم که سعی در مدیریت خانواده دارد.

وی در ادامه اظهار کرد: اینکه قصه سریال «یاور» در ماه رمضان می‌گذرد، وجه تمایز آن با سایر آثار است. باعث خوشحالی است که مردم در زمان افطار بیننده این سریال هستند.

شبنم فرشادجو دیگر بازیگر این سریال هم بیان کرد: خانواده «یاور» یک خانواده سنتی هستند که اعتقادات خاص خودشان را دارند. من نقش عروس این خانواده را بازی می‌کنم که به مرور دچار تغییراتی می‌شود.

وی ادامه داد: من لحظه افطار و اذان موذن زاده را خیلی دوست دارم. باعث افتخار است که در این لحظات معنوی مهمان خانه‌های مردم هستیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها