کد خبر: ۴۸۷۹۷۹
زمان انتشار: ۱۷:۰۰     ۲۸ خرداد ۱۴۰۰
عضو هیات نظارت بر انتخابات استان زنجان با بیان اینکه جنبه بعدی انتخابات تقویت اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی است، گفت: هر قدر حضور پرشور ‌ انتخاب اصلح‌تر باشد، موجب اقتدار کشور و نظام و انقلاب در عرصه بین‌المللی خواهد شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، سیر البرز حسینی ظهر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: انتخابات تجلی اراده مردم برای تعیین سرنوشت خود است.
عضو هیات نظارت بر انتخابات استان زنجان با اشاره به اینکه ما تاکنون انتخابات بسیاری را تجربه کرده‌ایم، بیان کرد: ما در همه صنوف انتخابات را برگزار کرده‌ایم و سرنوشت کار به دست مردم سپرده شده است.
وی با اشاره به اینکه حضور پر شور مردم حتی از انتخاب اصلح هم مهمتر است، گفت: مردم برای سپردن اختیارات کشور به دست یک رئیس جمهور در انتخابات شرکت می‌کنند.
حسینی با بیان اینکه جنبه بعدی انتخابات تقویت اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی است، تصریح کرد: هر قدر حضور پرشور ‌ انتخاب اصلح‌تر باشد، موجب اقتدار کشور در عرصه بین‌المللی خواهد شد.
عضو هیات نظارت بر انتخابات استان زنجان افزود: مردم برای حل مشکلات مختلف خود لازم است که در انتخابات حضور داشته باشند و امیدوارم از دل این مشارکت پیام خوبی به دنیا مخابره و مسائل به فرد اصلحی سپرده شود.
در ادامه نماینده مردم زنجان و طارم در مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: در بسیاری از کشورها برای اینکه انتخابات برگزار شود، مردم آرزوی آنرا را دارند.
مصطفی طاهری با اشاره به اینکه ما باید در کشور قدر انتخابات را بدانیم بیان کرد: حتما اگر گله‌گی است و ناکارآمدی وجود دارد، حتما باید رای بدهیم و امیدواریم که مردم پای انتخابات باشند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها