أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۵۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۳۸     ۱۲ تير ۱۴۰۰
محل سقوط هواپیمای ایرباس ایرانی در آب‌های خلیج فارس در سال 67 که توسط ناو آمریکایی مورد حمله قرار گرفت، صبح امروز با حضور خانواده‌های شهدای این پرواز گلباران شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری فارس از بندرعباس، هواپیمای ایرباس حامل 291 مسافر بی گناه از جمله 46 کودک که 12 تیر 1367 در آبهای خلیج فارس مورد اصابت موشک ناو وینسنس آمریکا قرار گرفت، صبح امروز با حضور خانواده شهدای این پرواز گلباران شد.

 
صبح امروز در مراسمی به همت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بنیاد حفظ و نشر آثار و ارزش‌های دفاع مقدس و بنیاد شهید و امور ایثارگران، جمعی از مسؤولان و خانواده‌های شهدا با شناور در محل حادثه حضور یافتند و ضمن گرامیداشت یاد و خاطره این شهدا، محل سقوط هواپیما را گلباران کردند.
 

این جنایت آمریکایی‌ها در حمله عامدانه به هواپیمای مسافربری هرگز از یادها فراموش نخواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها