أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۶۲۴
زمان انتشار: ۰۹:۲۵     ۱۳ تير ۱۴۰۰
یورو ۲۰۲۰
با پایان یافتن بازی‌های مرحله یک چهارم نهایی یورو ۲۰۲۰، مسیر ۴ تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی برای صعود به فینال این رقابت‌ها مشخص شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، پرونده مرحله یک چهارم نهایی یورو 2020 شب گذشته (شنبه) با برگزاری دو بازی بسته شد که در بازی نخست تیم ملی دانمارک با نتیجه 2 بر یک از سد جمهوری چک گذشت و در دومین بازی هم انگلیس در شهر رم، تیم ملی اوکراین را با نتیجه 4 بر صفر از پیش رو برداشت. پیشتر نیز تیم ملی اسپانیا با پیروزی 3 بر یک در ضربات پنالتی مقابل سوئیس و ایتالیا با برد 2 بر یک مقابل فرانسه راهی نیمه نهایی شده بودند.

به این ترتیب دانمارک و انگلیس پس از اسپانیا و ایتالیا به سومین و چهارمین تیم‌های راه یافته به مرحله نیمه نهایی تبدیل شدند.

برنامه بازی‌های مرحله نیمه نهایی که هر دوی آنها در ورزشگاه ومبلی شهر لندن برگزار می‌شود، به شرح زیر است:

بازی اول

سه‌شنبه 15 تیر
ایتالیا - اسپانیا (23:30)

بازی دوم

چهارشنبه 16 تیر
انگلیس - دانمارک (23:30)

یورو 2020 ,

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها