أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۸۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۳     ۱۷ تير ۱۴۰۰
اکیپ مدعی شد باشگاه پاری‌سن ژرمن به جذب پل پوگبا علاقه‌مند است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، پاری سن ژرمن تا به اینجای نقل و انتقالات به شکل عجیب و غریبی قدرتمند عمل کرده است. آنها چند هفته پیش جذب ستاره هلندی یعنی جورجینیو واینالدوم را به شکل رسمی اعلام کردند اما این پایان کار نبود و دو شب گذشته از یک خرید بزرگ دیگر خود یعنی اشرف حکیمی نیز رونمایی کردند؛ این در حالی است که انتقال سرخیو راموس به PSG نیز نهایی شده و تنها اعلام رسمی آن باقی مانده است.

 

با این حال هنوز هم کار پاری‌سن‌ژرمن در نقل و انتقالات تمام نشده است. اکثر گزارش‌ها در ایتالیا و فرانسه حاکی از آن است که تمام کارهای انتقال جان لوئیجی دوناروما به پارک دو پرنس نیز نهایی شده و حتی اخیرا گفته شد که او تست‌های پزشکی این باشگاه را هم در ایتالیا پشت سر گذاشته است.

اکیپ و رونمایی از جدیدترین هدف نقل و انتقالاتی PSG

اما حالا اکیپ از یک ستاره بزرگ دیگر به عنوان هدف جدید نقل و انتقالاتی پاریسی ها رونمایی کرده تا مشخص شود که بلند پروازی ناصر الخلیفی در این تابستان تمامی ندارد. بر اساس ادعای این منبع فرانسوی پاری سن ژرمن حالا تمام تمرکز خود را روی جذب پل پوگبا از منچستر یونایتد قرار خواهد داد.
ستاره فرانسوی تنها یک فصل دیگر با شیاطین سرخ قرارداد دارد و شایعاتی در رابطه با علاقه او به جدایی از اولدترافورد شنیده می شود و به نظر می رسد که PSG قصد دارد از این فرصت استفاده کرده و او را به خدمت بگیرد.

 

 

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها