يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۸۹۴۱
زمان انتشار: ۱۱:۵۹     ۱۹ تير ۱۴۰۰
عملکرد خیره کننده لیونل مسی در کوپا آمریکا
فوق ستاره تیم ملی آرژانتین در رقابت های کوپا آمریکا از 11 گل تیمش در 9 گل نقش داشته است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، دیدار نهایی و فینال رقابت های کوپا آمریکا بامداد فردا از ساعت 4:30 به وقت ایران میان تیم های آرژانتین و برزیل برگزار می شود.

مصاف لیونل مسی اعجوبه آرژانتینی با نیمار فوق ستاره برزیلی می تواند بسیار جذاب و دیدنی باشد. مسی در رقابت های این دوره عملکرد درخشانی داشته است. در مجموع آرژانتین در این پیکارها 11 گل به ثمر رسانده است که مسی بر روی 9 گل آن نقش داشته است.

وی موفق شده 4 گل به ثمر برساند و 5 پاس گل برای هم تیمی های خود مهیا کند. مسی در حال حاضر با این تعداد گل در صدر برترین گلزنان قرار دارد و نکته دیگر اینکه لائوتارو مارتینز و گومز دیگر ستاره های آرژانتین هم در رده های بعدی قرار دارند.

در آنسوی میدان هم نیمار در اوج آمادگی قرار دارد و دو بار دروازه حریفان را باز کرده است. میزبانی برزیل در ورزشگاه ماراکانا ریودوژانیرو یکی از بهترین اتفاقاتی است که سلسائو از آن سود خواهد برد.

در نهایت باید دید که آیا مسی می تواند به همراه آرژانتین قهرمانی این دوره از مسابقات کوپاآمریکا شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها