أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۹۴۷
زمان انتشار: ۱۲:۱۹     ۱۹ تير ۱۴۰۰
باشگاه ام‌صلال قطر که فصل گذشته روزبه چشمی، مدافع ایرانی را در اختیار داشت به دنبال جذب رادامل فالکائو مهاجم مطرح کلمبیایی است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم و به نوشته روزنامه الرایه، رادامل فالکائو،بازیکن کلمبیایی باشگاه گالاتاسرای ترکیه بر اساس گزارش رسانه‌ها به حضور در لیگ قطر و باشگاه ام‌صلال نزدیک شده است.

پیش از این نام فالکائو برای حضور در باشگاه الدحیل و یا اسپورتنیگ براگای پرتغال مطرح بود، اما نشانه‌ها از پیوستن این بازیکن به ام‌صلال حکایت دارد.

پیش از این شیخ عبدالعزیز بن عبدالرحمن رئیس باشگاه ام‌صلال اعلام کرده بود این باشگاه مهاجم مطرحی را به خدمت می‌گیرد که می‌توان یکی از شگفتی‌های فصل باشد و بر همین اساس به نظر می‌رسد این گزینه فالکائو خواهد بود که می‌تواند اهداف باشگاه در سال‌های آتی را محقق کند.

در صورت تحقق این انتقال حضور فالکائو در ام‌صلال می‌تواند یکی از مهمترین انتقالات فصل فوتبال قطر باشد. همچنین مهاجم تیم ملی کلمبیا در کنار مارتینز بازیکن بایرن مونیخ که به باشگاه قطر پیوسته و سانتی کازورلا که در السد حضور دارد از شاخص‌ترین چهره‌های لیگ ستارگان قطر به شمار خواهد رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها