أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۹۶۲
زمان انتشار: ۱۲:۵۴     ۱۹ تير ۱۴۰۰
یورو ۲۰۲۰
مدافع میانی تیم فوتبال ایتالیا می‌گوید که بازی در ورزشگاه ملی انگلیسی‌ها برابر تیم ملی این کشور در فینال یورو ۲۰۲۰، باعث نگرانی او و هم‌تیمی‌هایش نمی‌شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، تیم ملی ایتالیا فردا شب (یکشنبه) در آخرین بازی خود در یورو 2020 به مصاف تیم ملی انگلیس می‌رود. این بازی از این حیث که در ورزشگاه ومبلی لندن برگزار می‌شود و اکثریت تماشاگران حاضر در ورزشگاه حامی سه‌شیر خواهند بود به سود انگلیس است و به ضرر ایتالیا اما لئوناردو بونوچی مدافع میانی و کاپیتان دوم آتزوری می‌گوید؛ برای او و هم‌تیمی‌هایش مهم نیست که کجا بازی می‌کنند چون هدف شان آنقدر مهم هست که چیزی جز رسیدن به آن، ذهن‌شان را مشغول نکند.

مدافع میانی تیم فوتبال یوونتوس گفت: پیروزی مقابل انگلیس برای جنبش فوتبال ایتالیا بسیار مهم است، همینطور برای تمام بازیکنان، برای فدراسیون و برای همه آنهایی که در سه سال گذشته (بعد از ناکامی در صعود به جام جهانی 2018) تحت فشار بودند. 

بونوچی درباره پنالتی بحث‌برانگیزی که دنی ماکلی داور بازی تیم‌های ملی انگلیس و دانمارک به سود سه‌شیر گرفت و موجب پیروزی و صعود این تیم به فینال شد هم گفت: ما فقط به فوتبال بازی کردن و لذت بردن از آن فکر می‌کنیم. تأیید یا عدم تأیید ما اهمیتی ندارد. در فوتبال ما از جانب ایتالیا سعی در کمک به ارائه زیبا‌ترین فوتبال هستیم. بازی در خانه انگلیس هم ما را نمی‌ترساند، چون ما به دنبال انجام کاری تاریخی هستیم.

بونوچی: بازی در ومبلی ما را نمی‌ترساند/ می‌خواهیم کاری تاریخی انجام دهیم

یکی از نبردهای مهم فینال، رویارویی بونوچی 34 ساله و کیه‌لینی 36 ساله با بازیکنانی مانند رحیم استرلینگ 26 ساله و هری کین 27 ساله است. بونوچی در این خصوص هم به شیوه‌ای طنز‌‌آمیز گفت: این دوئل میان جوان‌ها و پا‌ به‌ سن‌ گذاشته‌ها است.

تیم‌های ملی ایتالیا و انگلیس، یکشنبه شب از ساعت 23:30 به وقت تهران در ورزشگاه ومبلی به مصاف هم خواهند رفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها