أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۹۶۳
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۹ تير ۱۴۰۰
رده بندی کوپا آمریکای ۲۰۲۰
تیم ملی کلمبیا با کسب برتری 2-3 مقابل پرو موفق به کسب عنوان سوم رقابت های کوپا آمه ریکا شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ورزش سه، دو تیم کلمبیا و پرو بعد از قبول شکست برابر دو قدرت سنتی فوتبال آمریکای جنوبی و برای رتبه سومی در دیدار رده بندی به مصاف یکدیگر رفتند. کلمبیا در دیداری پرحاشیه در ضربات پنالتی مغلوب آرژانتین شده و پرو نیز با یک گل برابر برزیل میزبان شکست خورده بود.

 

 

 

کلمبیا با یک گل تماشایی سوم شد + عکس

به نظر می رسید بازی با تساوی بدون گل در نیمه اول رو به اتمام است که روی حرکت تماشایی جانلوکا لاپادلا، این یوشیمار یوتون بود که گل اول پرو را وارد دروازه حریف کرد. اما در دقیقه 49 این خوان کوادرادو بود که روی یک موقعیت ایستگاهی موفق شد گل تساوی کلمبیا را وارد دروازه پرو بکند.

کلمبیا با یک گل تماشایی سوم شد + عکس

 

اما در دقیقه 66 کلمبیا روی ارسال بلند وارگاس و ضربه تمام کننده لوییس دیاز به گل دوم دست یافت. در دقیقه 82 لاپادولا کار را به تساوی کشاند و در حالیکه به نظر می رسید اوقات اضافی در پیش است، لوییس دیاز از فاصله ای قابل توجه و با یک ضربه تماشایی دروازه پرو را باز کرد تا کلمبیا در این دیدار با نتیجه 2-3 به برتری دست یابد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها