أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۹۷۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۱۹ تير ۱۴۰۰
مدیرعامل سابق باشگاه استقلال با انتشار پیامی انتقادی در فضای مجازی، از رازی نسبت به این باشگاه پرده برداری کرد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، احمد سعادتمند مدیرعامل سابق استقلال با انتشار پیامی انتقادی در فضای مجازی نکاتی را در خصوص این باشگاه بیان داشت که در یکی از آنها اشاره به بسته شدن پنجره نقل و انتقالات این باشگاه به دلیل مطالبات شیخ دیاباته شده است.

پیش از این پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه استقلال به دلیل بدهی این باشگاه به لکیچ، دستیار سابق مجیدی بسته شده بود و مدیرعامل سابق آبی پوشان مدعی شد به جز آن، مطالبات شیخ دیاباته هم عامل دیگری بابت بسته شدن پنجره این باشگاه است.

پیگیری‌ها مشخص کرد این ادعا صحت دارد. بعد از شکایت شیخ دیاباته از باشگاه استقلال، به دلیل ۲۰ هزار دلار مطالبات باشگاه به این بازیکن، پنجره نقل و انتقالاتی بسته است. این در حالی است که یکی از بزرگترین شکایت‌های تاریخ باشگاه استقلال نیز در جریان است و هر آن این امکان وجود دارد پرونده استراماچونی هم از راه برسد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها