أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۹۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۹ تير ۱۴۰۰
هافبک فرانسوی سابق تیم فوتبال فیورنتینا از دست مسئولان این باشگاه ناراحت است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، فرانک ریبری بال فرانسوی که فصل گذشته برای تیم فوتبال فیورنتینا بازی می‌‌کرد، از مدیران این باشگاه به خاطر اینکه حاضر نشده‌اند قراردادش را تمدید کنند ناراحت است.

ریبری در حالی انتظار داشت که تیم بنفش‌پوش فلورانس یک فصل دیگر با او قرارداد ببندد که 38 ساله شده  و در فصول اخیر حضورش در آرتمیو فرانکی هم چندان مدت زیادی را به دلیل مصدومیت از دست داد.

ستاره سابق بایرن مونیخ در گفت‌و‌گو به شبکه تلویزیونی توسکانیا تی‌وی‌ گفت: دو سال حضورم در فیورنتینا با همه مشکلاتش به خاطر هواداران این تیم و در کل حال و هوای شهر فلورانس و مردم خوب آن، خاطرات خوشی را برایم ساخت. حیف شد که دیگر نمی‌توانم یک سال دیگر هم در فیورنتینا بمانم اما این هم تقدیر من است. من همیشه در خدمت تیم بودم و سعی کردم که با تمام توانم تلاش کنم.

از دو سال پیش که روکو کومیسو مالک باشگاه فیورنتینا شد، به نظر می‌رسد که در این باشگاه هیچ چیزی مطابق برنامه پیش نمی‌رود. این تیم برای دومین سال متوالی از خطر سقوط گریخت و چندین مربی را هم اخراج و سپس اخراج کرد.

با این وجود ریبری خواهان ادامه حضورش در این تیم بود. وی افزود: من می‌خواستم در فلورانس بمانم اما وضعیت آسان نبود. من هرگز باشگاه را ملامت نمی‌کنم. خاطرات خوبی با پیراهن «ویولا» دارم و دوست داشتم در سری A بمانم اما نمی‌دانم آینده‌ام چه خواهد شد. فیورنتینا نام بزرگی است و من هم نیامده بودم تا به این تیم برای ماندن در سری A کمک کنم. فیورنتینا یکی از باشگاه‌های مهم ایتالیا است و من امیدوارم که به جایگاهش برگردد چون لیاقت هوادارانش بیشتر از این‌هاست.

هواداران فیورنتینا معتقدند که رفتار باشگاه در قبال ریبری خیلی مناسب نبوده است چرا که این باشگاه هنوز مذاکره با وینچنتزو ایتالیانو، سرمربی سابق اسپتزیا برای ایفای نقش به عنوان جنارو گتوسو، ریبری را به کلی از یاد بردند.

ستاره سابق تیم ملی فرانسه در این خصوص عنوان کرد: اتفاقاتی که افتاد برای من آسان نبود. من با تمام وجود برای تیم تلاش کردم اما تا سه چهار هفته از هیچ یک از مسئولان باشگاه نه چیزی شنیدم نه پیامی دریافت کردم. انتظار احترامی بیشتر را داشتم اما زندگی همین است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها