أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۸۹۹۴
زمان انتشار: ۱۵:۱۰     ۱۹ تير ۱۴۰۰
اژه‌ای اقدامات میدانی خود را آغاز کرد؛
رئیس قوه قضائیه به صورت از پیش اعلام نشده از دادگستری شهرستان قدس بازدید و با مراجعه کنندگان به این واحد قضائی و همچنین قضات و کارکنان گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه 598، مرکز رسانه قوه قضائیه، حجت‌الاسلام والمسلمین غلامحسین محسنی اژه‌ای صبح امروز (شنبه ۱۹ تیر) در اولین برنامه میدانی خود و در راستای بازدید و سرکشی از محاکم قضایی در جایگاه ریاست قوه قضائیه، به صورت از پیش اعلام نشده از دادگستری شهرستان قدس بازدید کرد.

قدس از شهرستان‌های غرب استان تهران محسوب می‌شود.

رئیس قوه قضائیه در این بازدید سرزده به صورت چهره به چهره با برخی از مردم و مراجعه کنندگان گفتگو کرده و از مشکلات آن‌ها مطلع شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محسنی اژه‌ای همچنین در گفتگو با برخی قضات و کارکنان دادگستری شهرستان قدس، در جریان آمار ورودی پرونده‌ها، روند و مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها و مشکلات موجود در روند رسیدگی‌ها قرار گرفت.

این بازدید همچنان ادامه دارد اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال می‌شود.

 

بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از دادگستری شهرستان قدس+ عکس

 

بازدید سرزده رئیس قوه قضائیه از دادگستری شهرستان قدس+ عکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها