أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۱۰۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۱ تير ۱۴۰۰
یورو ۲۰۲۰
مدافع تیم ملی ایتالیا پس از قهرمانی به تمجید از بازیکنان این تیم پرداخت و مدعی شد که آتزوری در مسیر درست پیشرفت قرار دارد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، جورجو کیه لینی پس از قهرمانی با ایتالیا در یورو 2020 اظهار داشت: ما سزاوار قهرمانی بودیم و به نظرم ایتالیای امسال جادویی بود. من از چندین ماه قبل گفتم که این ایتالیا می‌تواند قهرمان اروپا شود. 

وی ادامه داد: قهرمانی در اروپا حس فوق العاده ای دارد. من تشکر می‌کنم از همه افراد این گروه که از 3 سال گذشته برای تیم ملی زحمت کشیدند. برخی از آنها اکنون پیش ما نیستند و از خانه ما را تماشا می کنند ولی آنها نیز در قهرمانی ما سهم دارند.

کیه لینی گفت: ما همیشه سعی کردیم فوتبال بازی کنیم و از بازی خودمان لذت ببریم. ما کنترل بازی را در دست گرفتیم، مالکیت داشتیم و با توجه به اینکه در دقیقه 2 بازی مشتی به صورتمان خورد ایستادیم و مالک میدان شدیم. 

کاپیتان تیم ملی ایتالیا همچنین به تمجید از دوناروما پرداخت و گفت: ما قبلا بوفون را داشتیم. حالا دوناروما را داریم یعنی راه درستی را در پیش گرفتیم و برای بازیکنان قدیمی جانشینان خوبی پیدا کردیم. بسیار خوشحالیم از این قهرمانی و دوست داریم سریعا به ایتالیا بازگردیم تا با مردم کشورمان این قهرمانی را جشن بگیریم. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها