يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۱۹۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۱     ۲۲ تير ۱۴۰۰
کادر پزشکی تیم فوتبال پرسپولیس در تلاش برای حضور مهاجم این تیم در دربی پایتخت است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مهر، دیدار تیم‌های فوتبال پرسپولیس و استقلال تهران ساعت ۱۹:۴۵ پنجشنبه هفته جاری برگزار می‌شود.

دربی نود و ششم پایتخت در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال کشور بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود تا دو تیم برای چهارمین دیدار سرخابی‌ها در سکوت ورزشگاه آزادی انجام شود.

پرسپولیس در حالی برای این دیدار آماده می‌شود که برای گرفتن انتقام از فرهاد مجیدی در نیمه نهایی جام حذفی فصل گذشته و شکست در ضربات پنالتی مقابل آبی‌پوشان برنامه دارد.

یحیی گل محمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس همچون هفته‌های گذشته کمال کامیابی نیا را به دلیل مصدومیت در اختیار ندارد.

با این حال سید جلال حسینی که به دلیل آسیب دیدگی نتوانست برای این تیم در جریان برد دو بر صفر مقابل آلومینیوم اراک حاضر شود آماده دربی ۹۶ پایتخت شد تا دغدغه‌ای برای خط دفاعی تیمش نداشته باشد.

عیسی آل کثیر مهاجم پرسپولیس تنها بازیکن مصدوم این تیم است که شرایط متفاوتی نسبت به کامیابی نیا و سیدجلال دارد. کادر پزشکی پرسپولیس در تلاش است این بازیکن را به دیدار با استقلال تهران برساند. گل محمدی تصمیم به استفاده از زوج شهریار مغانلو و آل کثیر در بازی با استقلال دارد تا بار دیگر بتواند با استفاده از این دو بازیکن همچون دیدار برگشت فصل جاری لیگ برتر بر استقلال غلبه کند.

در صورتیکه آل کثیر در تست فردا چهارشنبه پرسپولیس بتواند کار با توپ را بدون احساس درد انجام دهد در ترکیب قرار می‌گیرد در غیر اینصورت امید عالیشاه جانشین او در زمین مسابقه می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها