أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۹۴۹۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۴     ۲۸ تير ۱۴۰۰
لیونل مسی با انتشار یک پست در صفحه شخصی خود در اینستاگرام، رکورد رونالدو در زمینه محبوبترین پست اینستاگرامی را شکست.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، پست اخیر لیونل مسی در صفحه شخصی‌اش در اینستاگرام که او را در حال شادی با جام قهرمانی کوپا آمه‌ریکا نشان می‌دهد، به محبوب‌ترین پستی تبدیل شد که یک ورزشکار در سایت اینستاگرام منتشر کرده است.

مسی با کمک به تیم ملی کشورش برای کسب اولین قهرمانی در کوپاآمه‌ریکا از سال ۱۹۹۳ طلسم ناکامی‌های خود در رده ملی را شکست و لحظه بالا رفتن جام روی دستان او یکی از پربازدیدترین لحظات در زندگی حرفه‌ای این بازیکن ۳۴ ساله بود.

پستی که او پس از قهرمانی تیم ملی آرژانتین با شکست برزیل در فینال ماراکانا با عکس جام قهرمانی در دستانش منتشر کرد توسط ۲۰.۲ میلیون کاربر پسندیده (لایک) شده است. این محبوب‌ترین پستی است که توسط یک ورزشکار در اینستاگرام منتشر شده است.

پیش از این پست کریستیانو رونالدو برای ادای احترام به دیه‌گو مارادونا پس از درگذشت اسطوره فوتبال آرژانتین با ۱۹.۸ میلیون لایک، محبوب‌ترین پست اینستاگرامی در میان ورزشکاران بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها