يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۸۹۵۲۶
زمان انتشار: ۱۴:۲۸     ۲۸ تير ۱۴۰۰
سرمربی رئال مادرید خواهان اضافه شدن مدافع پرتغالی منچستریونایتد به ترکیب تیم تحت هدایتش است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، دیوگو دالو که فصل گذشته به طور قرضی برای میلان بازی کرد، احتمال حضور  قرضی‌اش در تیمی دیگر وجود دارد، این در حالی است اولگنار سولسشایر سرمربی نروژی منچستریونایتد اخیراً اعلام کرده است که در این تابستان بازیکنانی به طور قرضی از جمع شیاطین سرخ جدا خواهند شد.  

نشریه «موندو دپورتیوو» چاپ کاتالونیا با انتشار گزارشی مدعی شد؛ کارلو آنچلوتی می‌خواهد دیوگو دالو را از منچستریونایتد به ترکیب رئال مادرید اضافه کند. این سرمربی ایتالیایی زمانی که هدایت اورتون را برعهده داشت نیز نسبت به خدمت گرفتن مدافع پرتغالی شیاطین سرخ علاقه‌مند بود.

دالو ۲۲ ساله در تابستان ۲۰۱۸ با قراردادی پنج ساله به ارزش ۱۹ میلیون پوند از پورتو به منچستریونایتد پیوست و در این مدت تنها در ۳۵ دیدار فرصت بازی برای شیاطین سرخ را پیدا کرد.

او فصل گذشته به طور قرضی راهی میلان شد و در ۳۵ بازی از رقابت‌های مختلف این تیم را همراهی کرد. قرارداد فعلی این مدافع پرتغالی با منچستریونایتد تا سال ۲۰۲۲ اعتبار دارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها