أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۹۵۹۶
زمان انتشار: ۱۲:۰۸     ۳۰ تير ۱۴۰۰
درحالی‌که آیت‌الله موسوی جزایری، چندین سال است که از سمت امامت جمعه استعفا کرده، ایادی مزدور ضدانقلاب، با انتشار عکس نوشته با لوگوی خبرگزاری تسنیم، سعی دارند وجهه علمای خوزستان را تخریب کنند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از خبرگزاری حوزه، در این روزهایی که علمای استان خوزستان به پرچم‌داری آیت‌الله موسوی جزایری و همچنین حجت‌الاسلام‌والمسلمین موسوی فرد، نماینده ولی‌فقیه در خوزستان، در سطح کلان ملی، پیگیر مطالبات مردمی هستند، ضدانقلاب، برای تخریب وجهه مردمی علمای استان، از روش موهون دروغ و افترا استفاده کرده است.

درحالی‌که آیت‌الله موسوی جزایری، چندین سال است که از سمت امامت جمعه استعفا کرده، ایادی مزدور ضدانقلاب، با انتشار عکس نوشته‌ای با لوگوی خبرگزاری تسنیم، جملاتی سخیف را به رئیس شورای حوزه علمیه خوزستان منتسب کرده‌اند.

اگرچه آنان سعی دارند وجهه علمای خوزستان را تخریب کنند، اما مردم فهیم خوزستان قطعاً فریب این شایعات را نخورده و همگام با علما و روحانیت تا احقاق حق خود، به پیگیری‌های خود ادامه خواهند داد.

دروغ و افترا روش تکراری دشمن برای تحریف افکار عمومی

 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها