أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۶۴۴
زمان انتشار: ۱۵:۲۶     ۰۱ مرداد ۱۴۰۰
خبرگزاری صدا و سیما نوشت: دیشب در برخی خیابان‌های شهر الیگودرز برای چند ساعتی، ناآرامی‌هایی بوجود آمد.

به گزارش پایگاه 598، خبرگزاری صدا و سیما نوشت: دیشب در برخی خیابان‌های شهر الیگودرز برای چند ساعتی، ناآرامی‌هایی بوجود آمد.

صدا و سیما در ادامه گزارش خود نوشته است: در این ناارامی‌ها عده‌ای که مدعی بودند برای موضوع مشکلات آبی خوزستان به خیابان آمده اند اقدام به ایجاد آتش در معابر و تخریب اموال عمومی کردند.

در پی این اقدامات تیراندازی‌های مشکوکی از طرف برخی عوامل ناشناس آغاز شد. نتیجه این تیراندازی‌ها هدف قرار گرفتن یک جوان ۲۰ ساله بود. همچنین در این تیراندازی‌ها دو نوجوان ۱۶ ساله نیز زخمی شدند.

در پی این ناارامی‌ها نیرو‌های حافظ امنیت در برخی خیابان‌های الیگودرز حضور یافتند و به مقابله با اغتشاش گران پرداختند.

با حضور این نیرو‌ها اوضاع در الیگودرز رو به آرامش رفت و هم اکنون شرایط عادی است. تلاش برای یافتن عاملان تیراندازی‌های دیشب الیگودرز ادامه دارد.

صداوسیما فایل ویدیویی «صحبت های پدر جوان جان باخته حوادث الیگودرز» و «پدر بزرگ یکی از مجروهان حوادث الیگودرز» را نیز منتشر کرده است.

خوزستان دیشب آرام بود

خبرگزاری صدا وسیما همچنین در گزارش دیگری نوشت: شهرهای خوزستان با هوشیاری مردم دیشب در آرامش بودند.

در پی تنش‌های آبی به وجود آمده در خوزستان در چند شب گذشته تجمعاتی در استان شکل گرفته بود. شبهای گذشته در برخی شهر‌های استان خوزستان همچون، ماهشهر، شادگان، دشت آزادگان، هویزه، شوش و ایذه و در مواردی هم دزفول که در روز‌های گذشته شاهد اعتراضات مردمی بود، دیشب رسانه‌های معاند تمام تلاش خود را کردند تا مردم را به خیابان‌ها بیاورند، اما هوشیاری مردم موجب ناکامی آنها شد.

با توجه به جاری شدن آب در رودخانه کرخه از روز گذشته اعتراضات در اغلب شهر‌های خوزستان درغرب استان فروکش کرد و دیشب هم مابقی شهر‌ها به آرامش رسیدند.

استاندار خوزستان به همراه فرمانده سپاه استان روز پنجشنبه به ایذه رفت و پس از دیدار با بزرگان این شهرستان قول دادند مشکلات آبی آن‌ها را پیگیری کنند و همین امر در آرام کردن مردم ایذه که دو شب پیاپی نا آرام بود نقشی موثر داشت.

همچنین روز گذشته استاندار خوزستان با جمعی از بزرگان و شیوخ عرب شهر‌های غرب خوزستان دیدار کرد. رسانه‌های معاند دیشب هم تمام تلاش خود را کردند تا مردم را به خیابان‌ها بیاورند، اما با هوشیاری مردم خوزستان این اتفاق نیفتاد.

در جریان اعتراضات در چند روز گذشته، اشرار مسلح و معاند، ستوان دوم "ضرغام پرست" را حین انجام ماموریت، به شهادت رساندند و یک مأمور دیگر را مجروح کردند. این دو مأمور برادر بودند که یکی به شهادت رسید و دیگری از ناحیه پا مجروح و برای مداوا به مرکز درمانی منتقل شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها