أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۸۹۶۸۴
زمان انتشار: ۱۱:۵۸     ۰۲ مرداد ۱۴۰۰
با اعلام باشگاه پرسپولیس پرونده پرتاب نارنجک به اتوبوس این تیم در اصفهان به دادگاه کیفری ارجاع داده شده است و در تاریخ ۱۰ مرداد ماه به این پرونده رسیدگی خواهد شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس :روز دوشنبه سوم خرداد ماه سال جاری، فاجعه بزرگی در حاشیه فوتبال کشورمان رقم خورد و دو نفر با استفاده از نارنجک‌های دست‌ساز از روی پل فلاورجان به اتوبوس‌ حامل بازیکنان و اعضای تیم فوتبال پرسپولیس در اتوبان منتهی به ورزشگاه فولادشهر اصفهان حمله کردند.

با دستور جعفر سمیعی مدیرعامل باشگاه پرسپولیس، تیم حقوقی این باشگاه با مدیریت ایمان حسین‌پور شرفشاد به سرعت اقدام به پیگیری فاجعه یادشده کردند و شکایت پرسپولیس در شعبه اول بازپرسی دادسرای فلاورجان علیه دو فرد دستگیرشده به جریان افتاد.

این پرونده در بازپرسی مورد رسیدگی قرار گرفت و قرار جلب به دادرسی در بازپرسی صادر شد و با تأیید نماینده دادستان فلاورجان، کیفرخواست نیز علیه خاطیان صادر و به دادگاه کیفری جهت رسیدگی و تعیین مجازات، ارسال شده است.

طبق اعلام معاونت حقوقی باشگاه پرسپولیس، قرار است در تاریخ 10 مرداد، جلسه رسیدگی به این پرونده و متعاقباً، صدور رأی برگزار شود.

این در حالی است که کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال هنوز رأی کامل خود در قبال این فاجعه را اعلام نکرده و تنها به محروم ساختن دو فرد حمله‌کننده به اتوبوس بسنده کرده است، آنهم در زمانی که هیچ مسابقه‌ای با حضور تماشاگران برگزار نمی‌شود. امیدواریم کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال با سرعت و حساسیت بیشتری، اقدام به صدور رأی علیه متهمانی که با توجه به اسناد و مدارک، مشخص است طرفدار چه تیمی هستند، کند.

باشگاه پرسپولیس از هیئت فوتبال اصفهان و همچنین باشگاه‌های سپاهان و ذوب‌آهن شکایت کرده است تا زوایای مختلف حمله به اتوبوس تیم در شهر اصفهان توسط مسئولان کمیته انضباطی مورد بررسی قرار گیرد، اما هنوز پرونده مفتوح مانده و منتظر رأی نهایی است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها