امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۸۹۹۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۷     ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
المپیک ۲۰۲۰ توکیو؛
تیم ملی بسکتبال ایران در دومین بازی خود در المپیک ۲۰۲۰ توکیو با نتیجه ۱۲۰ - ۶۶ مقابل آمریکا شکست خورد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از مشرق، تیم ملی بسکتبال کشورمان در دومین بازی خود در المپیک توکیو از ساعت ۹:۱۰ به وقت تهران به مصاف آمریکا، قهرمان دوره قبل رفت و همانگونه که از قبل پیش بینی می شد ۱۲۰ بر ۶۶ نتیجه را واگذار کرد.

در این بازی که در سالن سایتاما سوپر آره نا برگزار شد،‌ شاگردان مهران شاهین مقابل پرافتخارترین تیم دنیا در هر ۴ کوارتر با نتایج (۲۸ بر ۱۲)، (۳۲ بر ۱۸) (۲۲ بر۱۳) و (۳۸ بر ۲۳)  واگذار کردند.

شکست تیم ملی بسکتبال ایران مقابل آمریکا

 

تمام ۱۲بازیکن هر دو تیم در این بازی به میدان رفتند. در تیم ایران حامد حداد، نوید رضایی‌فر و محمد جمشیدی امتیازات خود را دورقمی کردند و حامد حدادی با ۱۵ امتیاز ، بیشترین امتیاز را برای ایران گرفت. محمد جمشیدی ۱۴ و نوید رضایی‌فر نیز ۱۲ امتیاز کسب کردند.

شکست تیم ملی بسکتبال ایران مقابل آمریکا

این دو تیم پیش از این یک بار در جام جهانی ۲۰۱۰ در ترکیه به مصاف هم رفته بودند که برتری ۸۸-۵۱ در آن مسابقه با آمریکا بود.

ملی پوشان کشورمان که دیدار اول را هم به چک واگذار کرده بودند، در آخرین بازی دور گروهی روز شنبه ساعت ۵:۳۰ مقابل فرانسه صف آرایی می‌کنند و آمریکا هم با چک روبرو می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها