أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۸۹۹۸۱
زمان انتشار: ۱۴:۳۲     ۰۶ مرداد ۱۴۰۰
سهیل مهدی ضمن تشریح برنامه‌های سازمان لیگ به منظور برگزاری هرچه بهتر مسابقات هفته پایانی لیگ، اعلام کرد: در راستای جلوگیری از قطع برق ورزشگاه‌ها و نیز قطع برنامه داریم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایسنا، سهیل مهدی در رابطه با تدابیر در نظر گرفته شده به منظور برگزاری هرچه بهتر هفته پایانی بیستمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران که قرار است جمعه، هشتم مردادماه انجام شود، اظهار کرد: مسابقات به صورت هم‌زمان از ساعت ۲۱:۱۵ دقیقه آغاز می شود و تمامی موارد لازم به منظور برگزاری هم‌زمان مسابقات با توجه به این که دو تیم احتمال قهرمانی و سه تیم احتمال سقوط دارند، در نظر گرفته شده است.

او ادامه داد: مسوولان برای جشن قهرمانی به دو گروه تقسیم شده‌اند و در دو ورزشگاه شهدای شهر قدس و ورزشگاه آزادی به منظور حضور در دیدار تیم‌های فوتبال پیکان و پرسپولیس و نیز استقلال و سپاهان حضور خواهند یافت.

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با اشاره به این که بزرگ‌ترین دغدغه سازمان لیگ به منظور برگزاری منظم و هرچه بهتر هفته پایانی لیگ برتر فوتبال ایران، قطعی برق است، بیان کرد: در تمامی جلسات هماهنگی مسائل مورد نظر در رابطه با برق ورزشگاه عنوان شده است و قرار است تاسیسات ورزشگاه‌های میزبان مورد بازبینی و رفع ایراد قرار گیرد.

مهدی ادامه داد: هم‌چنین در مورد احتمال قطعی برق شبکه سراسری، در جلسات برگزار شده از نمایندگان ادارات برق شهرستان‌ها دعوت به عمل آمده است تا نگرانی در رابطه با قطعی برق وجود نداشته باشند و قول همکاری مساعدت در این زمینه داده شده است.

رییس کمیته برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال ایران با بیان این که یک جام به ورزشگاه آزادی و یک جام به ورزشگاه شهدای شهر قدس خواهد رفت، گفت: با توجه به این که دو تیم فوتبال پرسپولیس و سپاهان شانس قهرمانی دارند، دو جام تهیه شده و به ورزشگاه‌های مربوطه ارسال خواهد شد، هم‌چنین دو سکوی قهرمانی در ورزشگاه‌های مربوطه خواهیم داشت.

مهدی هم‌چنین در مورد حضور اهالی رسانه به منظور پوشش خبری مسابقات هفته پایانی لیگ برتر، عنوان کرد: با توجه به بحرانی شدن شرایط کشور از نظر شیوع ویروس کرونا، هنوز حضور خبرنگاران در ورزشگاه‌ها به منظور پوشش خبری هفته پایانی لیگ برتر قطعی نشده است اما در حال رایزنی هستیم و به زودی نتیجه را اعلام خواهیم کرد.

وی ضمن قدردانی از عوامل سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال، نیروی انتظامی، یگان ویژه و یگان امداد، بیان کرد: از همه عزیزان به دلیل همکاری در راستای برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ برتر، لیگ یک، لیگ دو و لیگ سه تشکر می‌کنیم چرا که در صورت همکاری نکردن آن‌ها امکان برگزاری با کیفیت مسابقات وجود نداشت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها