يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۰۳۴۳
زمان انتشار: ۱۵:۴۶     ۱۳ مرداد ۱۴۰۰
واکسیناسیون ۳۰ درصد فرهنگیان انجام شد/
وزیر آموزش و پرورش از انجام واکسیناسیون 30 درصد فرهنگیان تاکنون خبر داد و گفت: سال تحصیلی آینده به صورت حضوری خواهد بود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، محسن حاجی‌میرزایی وزیر آموزش و پرورش در مراسم فعالیت رسمی سازمان ملی تعلیم و تربیت کودک اظهار کرد: در روز پنج‌شنبه هفته گذشته که شروع واکسیناسیون فرهنگیان بود، اعلام کردم که تمام مربیان مهدکودک و مربیان پیش‌دبستانی تحت پوشش واکسیناسیون هستند.

وی ادامه داد: خوشبخاته از پنج‌شنبه که آغاز واکسیناسیون فرهنگیان بود تا امروز، 30 درصد جامعه فرهنگیان تحت پوشش واکسن کرونا قرار گرفتند.

حاجی‌میرزایی تصریح کرد: پیش‌بینی می‌کنم در یک هفته تا 10 روز آینده تمام فرهنگیان واکسینه خواهند شد و ما می‌توانیم سال تحصیلی را با اطمینان بیشتری آغاز کنیم.

وی افزود: پیش‌تر با دکتر رئیسی صحبت کردم و ایشان هم علاقه‌مند هستند که سال تحصیلی به صورت حضوری آغاز شود و ان‌شاءالله کار واکسیناسیون به طور کامل انجام شود تا نگرانی خانواده‌ها هم برطرف شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها