أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۳۴۸
زمان انتشار: ۰۹:۱۷     ۱۴ مرداد ۱۴۰۰
استقلال برای سیزدهمین بار به فینال رسید؛
تیم های فوتبال استقلال و فولاد با برتری مقابل حریفانشان در مرحله نیمه نهایی جام حذفی به فینال این رقابت‌ها صعود کردند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، مرحله نیمه نهایی جام حذفی فوتبال دیشب (پنجشنبه) با دیدار تیم‌های استقلال و گل‌گهر سیرجان از ساعت 19:30 در ورزشگاه آزادی آغاز شد که این بازی با نتیجه 2 بر یک استقلال به پایان رسید تا شاگردان فرهاد مجیدی به دیدار نهایی برسند. امین پورعلی ابتدا در دقیقه 4+45 گل‌گهر را پیش انداخت، اما وریا غفوری دو بار از روی نقطه پنالتی در دقایق 72 و 82 برای استقلال گلزنی کرد. 

فرهاد مجیدی در دومین تقابل با امیر قلعه‌نویی در فصل جاری بار دیگر به پیروزی دست یافت. این سومین شکست قلعه‌نویی مقابل استقلال در این فصل از مسابقات بود.

فولاد و استقلال در فینال جام حذفی

تیم‌های فولاد خوزستان و ملوان بندر انزلی نیز از ساعت 21 در ورزشگاه شهدای اهواز به مصاف هم رفتند و فولاد با گل‌های وحید حیدریه و آیاندا پاتوسی توانست ملوان را از پیش رو بردارد و حریف استقلال در دیدار نهایی شود.

فولاد و استقلال در فینال جام حذفی

دیدار فینال، یکشنبه ۱۷ مرداد ساعت ۲۰:۳۰ استادیوم نقش جهان اصفهان برگزار خواهد شد. 

فولاد و استقلال در فینال جام حذفی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها