کد خبر: ۴۹۰۵۲۵
زمان انتشار: ۱۱:۵۱     ۱۹ مرداد ۱۴۰۰
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به کاهش ازدحام جمعیت در سواحل مازندران گفت: طی ماه‌های اخیر حضور افراد درسواحل مازندران به‌گونه‌ای بود که توجهی به هشدارها و توصیه‌ها نداشتند و در هفته اخیر شاهد روند کاهشی حضور مردم در سواحل هستیم.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس در شهرستان ساری، اظهار کرد: از ۱۵ خرداد تا ۱۵ مرداد ماه امسال تاکنون ۴۷ تن در دریای مازندران غرق شدند که از این تعداد ۲۶ تن آنها بین ساعت کاری و ۲۱ تن نیز خارج از ساعت کاری غرق شدند.
وی با بیان اینکه شمار نجات‌یافتگان طی ۶۴ روز گذشته در دریای مازندران به ۴۷۶ نجات یافته رسید، افزود:  از این تعداد ۳۷۰ نفر آقا و ۱۰۶ نفر خانم هستند.
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران با اشاره به کاهش ازدحام جمعیت در ساحل مازندران ، اضافه کرد: طی ماه‌های اخیر حضور افراد درسواحل مازندران به‌گونه‌ای بود که توجهی به هشدارها و توصیه‌ها نداشتند که در هفته اخیر شاهد روند کاهشی حضور مردم در سواحل هستیم.
کریمیان یادآور شد: همچنین طی ۶۴ روز گذشته در ۲۳ روز آرام ۱۲ غرقی، در ۲۵ روز نیمه‌آرام ۱۹ غرقی و در ۱۶ روز طوفانی ۱۶ روز غرق شدند.
وی تصریح کرد: موضوع نگران‌کننده این بوده که امسال ۱۵ نفر مازندرانی در دریای مازندران غرق شدند.
رئیس هیات نجات غریق و غواصی مازندران در پایان گفت: از میان غرق‌شدگان ۱۳ نفر در بخش خصوصی، ۹ نفر در مناطق غیرقابل پوشش و ۲۵ نفر در مناطق ممنوعه غرق شدند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها