أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۶۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۰۳     ۲۳ مرداد ۱۴۰۰
باشگاه استقلال با توجه به درخواست رشید مظاهری برای دریافت مطالباتش، خواهان فرصت ۱۰ روزه برای بررسی قرارداد این بازیکن شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، ظهر امروز (شنبه) وکیل رشید مظاهری، دروازه‌بان تیم فوتبال استقلال جلسه‌ای با احمد مددی، مدیرعامل باشگاه استقلال برگزار کرد.

در این جلسه، وکیل مظاهری اعلام کرد که موکلش خواهان دریافت مطالبات کامل فصل گذشته خود است و اگر این اتفاق بیفتد فصل بعد نیز در استقلال حضور خواهد داشت. مددی نیز خواستار فرصت ۱۰ روزه برای بررسی وضعیت قرارداد مظاهری به همراه جریمه‌های او در فصل گذشته شد.

طبق ادعای وکیل مظاهری، دروازه‌بان استقلال تنها ۶۰ درصد مطالباتش را دریافت کرده و می‌تواند قراردادش را یک طرفه فسخ کند. با این وجود، مظاهری علاقه‌مند است به قرارداد دو ساله‌اش با استقلال پایبند باشد و در این تیم بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها