أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۰۸۱۲
زمان انتشار: ۱۱:۴۱     ۲۶ مرداد ۱۴۰۰
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام:
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: نقطه کلیدی اصلاح امور اقتصادی کشور در بلندمدت، تراز بودجه است. به این شکل که درآمدها و هزینه‌ها باید با هم سازگاری داشته باشند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از میزان، حجت الاسلام والمسلمین غلامرضا مصباحی‌مقدم، با اشاره به اولویت‌ اقتصادی دولت سیزدهم گفت: سامان بخشی به وضعیت بودجه‌ریزی کشور، یک گام مهم و کاربردی برای دولت جدید محسوب می شود.

وی با بیان اینکه اگر سامان بخشی به تنظیم بودجه و عدم کسری منابع درآن، آثار بسیار مثبتی روی تورم، گرانی‌ها و بی‌ثباتی قیمت ها دارد، افزود: اصلاح نظام بودجه ریزی، موجب ثبات نرخ ارز و دلگرمی تولیدکنندگان و نیز آرامش فکری عامه مردم می‌شود. 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نام گفت: تنظیم بودجه درست و هدفمند، تولیدکنندگان را به ادامه کار و افزایش تولید تشویق کرده همچنین صادرکنندگان را به صادرات بیشتر راغب می‌کند. 

مصباحی مقدم یادآو رشد: نقطه کلیدی اصلاح امور اقتصادی کشور در بلند مدت، تراز بودجه است. به‌این شکل که درآمدها و هزینه‌ها باید با هم سازگاری داشته باشند. 

وی با تاکید بر اینکه تا  روند بودجه ریزی  را کنترل نکنیم، امکان مهار تورم هم وجود ندارد، گفت: در این صورت، امکان مهار نرخ ارز و ایجاد ثبات در اقتصاد جامعه هم وجود نخواهد داشت. 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها