يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۰۵۴
زمان انتشار: ۱۰:۰۴     ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می‌شـود؛ لازم اسـت نمایندگان شرکت ایران خودرو در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از ایران خودرو، شرایط تبدیل متمرکز مختص تعهدات منقضی، مطابق جدول پیوست اعلام می‌شـود؛ لازم اسـت نمایندگان شرکت ایران خودرو در خصوص اطلاع رسانی به مشتریان تعهدات منقضی اقدام لازم را مبذول فرمایند.

 
توضیحات بسیار مهم و ضروری:
۱. این بخشنامه جهت تبدیل قرارداد‌هایی تنظیم و برنامه ریزی شده است که از نوع پیش فروش بوده و دعوتنامه آن‌ها منقضی شده است.

۲. لازم به یادآوری است که طبق ضوابط و دستورالعمل‌های موجود، محاسبه سود مشارکت تعهدات پیش فروش به محض منقضی شدن دعوتنامه بطور مکانیزه تا تاریخ سود مندرج در دعوتنامه محاسبه خواهد شد.
 ۳. لازم است بعد از انجام تبدیل حتما تامین اعتبار و قیمت گذاری مجدد صورت پذیرد تا مابه التفاوت نهایی با صحت و اطمینان بیشتری توسط سیستم محاسبه گردد.
۴. در صورت نیاز به بروزرسانی و تغییر شرایط بخشنامه، شرایط تبدیل متوقف و اطلاع رسانی لازم از طریق سیستم سیتریکس نمایندگی‌ها انجام خواهد شد.  

زمان فعال سازی: ساعت ۱۰ روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۶/۰۱

شرایط تبدیل حواله‌های ایران خودرو به سایر محصولات اعلام شد (شهریور ۱۴۰۰)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها