أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۰۸۰
زمان انتشار: ۱۵:۱۵     ۰۲ شهريور ۱۴۰۰
تازه‌ترین رده بندی تیم‌های باشگاهی جهان؛
تیم فوتبال پرسپولیس در رده بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان در جایگاه ۸۴ ماندگار شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، بر اساس تازه‌ترین رده‌بندی تیم‌های باشگاهی فوتبال جهان که امروز (اول شهریور) از سوی سایت «فوتبال دیتابیس» اعلام شد، تیم فوتبال پرسپولیس مانند رده بندی‌های پیشین در رتبه نخست ایران قرار گرفت.

تیم فوتبال  پرسپولیس در رده بندی تیم‌های آسیایی نیز با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل در رتبه سوم قرار دارد. سرخپوشان ایران در رده بندی جهانی با ۱۶۳۱ امتیاز و بدون تغییر نسبت به هفته گذشته در رتبه ۸۴ و بالاتر از تیم‌های مطرح براگا، فاینورد هلند وسمپدوریای ایتالیا قرار گرفتند.

تیم فوتبال استقلال با ۱۵۴۱ امتیاز، مانند رده بندی پیشین در رتبه دوم فوتبال باشگاهی ایران قرار گرفته است. جایگاه استقلال در قاره آسیا نیز نسبت به رده بندی پیشین تغییری نداشته و این تیم همچنان در رتبه نهم قاره کهن جای دارد. آبی پوشان ایران با ۵ پله صعود نسبت به هفته قبل به رده ۱۹۶ جهان رسیده اند.

تیم فوتبال سپاهان با ۱۵۲۰ امتیاز، سومین تیم برتر فوتبال ایران است. طلایی پوشان اصفهان، در آسیا با یک پله صعود نسبت به هفته قبل، در رتبه ۱۴ قاره کهن قرار گرفتند و در سطح جهانی نیز با یک پله سقوط نسبت به هفته قبل، در رتبه ۲۴۵ جای گرفتند.

در این رده بندی تیم‌های تراکتور، فولاد، پدیده و صنعت نفت آبادان هم به ترتیب در رتبه‌های چهارم تا هفتم فوتبال ایران قرار دارند.

پرسپولیس در رتبه ۸۴ باقی ماند/ استقلال به رده ۱۹۶ رسید

بر اساس این رده‌بندی در قاره آسیا، جایگاه تیم اول تغییری نکرده و کاوازاکی ژاپن با ۱۶۹۷ امتیاز صدرنشین است. تیم الهلال عربستان، حریف استقلال در لیگ قهرمانان آسیا، با ۱۶۳۴ امتیاز به رتبه دوم صعود کرده است. پس از پرسپولیس تیم جونبوک موتورز کره جنوبی با ۱۶۲۶ امتیاز در رتبه چهارم جای دارد و اولسان هیوندای نیز با ۱۶۰۵ امتیاز در رتبه پنجم جای گرفته است.

در رده‌بندی جهانی نیز جایگاه ۲ تیم نخست جدول تغییری نداشته و تیم فوتبال بایرن مونیخ با ۲۰۴۴ امتیاز مانند هفته گذشته در صدر جدول ایستاده است.

پس از سرخپوشان آلمانی، منچسترسیتی با ۱۹۶۳ امتیاز در رتبه دوم قرار دارد. اینتر میلان با ۱۹۴۸ امتیاز با یک پله صعود رتبه سوم را در اختیار گرفته است. چلسی با ۱۹۴۰ امتیاز به رتبه چهارم صعود کرده و رئال مادرید با ۱۹۳۷ امتیاز به رتبه پنجم جهان سقوط کرده است.

۱۰ تیم برتر فوتبال باشگاهی جهان:
بایرن مونیخ
منچسترسیتی
اینتر میلان
چلسی
رئال مادرید
لیورپول
پاری سن ژرمن
بارسلونا
اتلتیکو مادرید
آژاکس

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها