‏تَرْمِيهِمْ بِحِجَارَةٍ مِنْ سِجِّيلٍ *** بر آنان سنگ‌هایی از نوع سنگ گِل می‌افكندند...

      

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۱۸۱
زمان انتشار: ۱۰:۱۷     ۰۴ شهريور ۱۴۰۰
واردات بیش از ۲۰ میلیون دوز واکسن توسط هلال احمر ؛
هفدهمین محموله واکسن کرونا تهیه شده از سوی جمعیت هلال‌احمر حاوی یک میلیون و ۱۱۰ هزار دُز واکسن، امروز پنجشنبه؛ چهارم شهریورماه در فرودگاه امام خمینی (ره) به وزارت بهداشت تحویل داده شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، کریم همتی رئیس جمعیت هلال‌احمر از ورود هفدهمین محموله واکسن کرونا تهیه شده توسط هلال‌احمر حاوی یک میلیون و 110 هزار دز واکسن به کشور خبر داد و گفت: در مجموع این جمعیت از اردیبهشت ماه تاکنون 20 میلیون و 390 هزار دُز واکسن به کشور وارد کرده است.

همتی با تأکید براینکه جمعیت هلال‌احمر روند واردات هفته‌ای دوبار واکسن کرونا را همچنان ادامه می‌دهد، افزود: هلال‌احمر واکسن‌های کرونا را از کشور چین به ایران وارد می‌کند و محموله دریافتی در فرودگاه امام خمینی(ره) تحویل وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی می‌شود.

وی گفت: در مجموع تاکنون 17 محموله شامل 20 میلیون و 390 هزار دُز واکسن کرونا توسط 19 پرواز به کشور منتقل شده است.

رئیس جمعیت هلال‌احمر با تاکید بر اینکه تنها راه مقابله با بیماری منحوس کرونا، رعایت پروتکل‌های بهداشتی و واکسیناسیون جامعه است، اظهار کرد: تسریع در واردات واکسن، تشکیل قرارگاه مرکزی کرونا و مشارکت در امر واکسیناسیون، برپایی بیمارستان‌های صحرایی در استان‌های مختلف کشور، اجرای طرح‌های بهداشتی به منظور پیشگیری از شیوع بیشتر بیماری، کنترل بهداشتی مسافران ورودی در 16 مرز زمینی، دریایی و هوایی کشور، تجهیز و توسعه بانک‌های امانات تجهیزات پزشکی هلال‌احمر برای کمک به بیماران نیازمند کرونایی، افزایش ساعات کاری و خدمات داروخانه‌های هلال‌احمر در تهران و همچنین توسعه تولید سرنگ با توجه به نیاز کنونی کشور را از جمله اقدامات هلال‌احمر برای کمک به کنترل بیماری کرونا و نجات جان هموطنان در بحران ناشی از این بیماری عنوان کرد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها