امـام صـادق (عليه السلام) فرمـودند: مانند ارباب به عيوب ديگران نگاه نکنید ، بـلكه چـون بنـده اى متـواضع، عيب هاى خود را وارسى كنيد. تحف العقول/ 295

      
کد خبر: ۴۹۱۳۷۹
زمان انتشار: ۰۹:۰۱     ۰۹ شهريور ۱۴۰۰
پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو؛
هفتمین روز از بازی‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با دو مدال طلای ساره جوانمردی و هاشمیه متقیان شد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، هاشمیه متقیان بانوی شایسته کشورمان در پرتاب نیزه F56 با حریفانی از مالی، الجزایر، سنگال، پاناما، آلمان، لیبریا و برزیل رقابت کرد و صاحب مدال طلا شد.

متقیان هر شش پرتاب خود را به صورت صحیح انداخت و به ترتیب رکوردهای 22.94 متر، 22.98 متر، 24.50 متر، 24.14 متر، 24.42 متر و 22.88 متر را به ثبت رساند تا به لطف بهترین رکوردش یعنی 24.50 متر بر سکوی نخست قرار بگیرد.

ریسا روچا ماچادو از برزیل با حدنصاب 24.39 متر و دیانا دادزیت از لتونی با رکورد 24.22 متر دوم و سوم شدند.

وی همچنین موفق شد رکورد جهان را بشکند و به نام خود ثبت کند.

دو مدال طلای بانوان با طعم رکورد شکنی

دو مدال طلای بانوان با طعم رکورد شکنی
  ساره جوانمردی از ساعت 5 صبح در مرحله مقدماتی ماده تپانچه بادی 10 متر P2 کلاس SH1 رقابتش را آغاز کرد و در نهایت با 572 امتیاز و ثبت رکورد جدید در مرحله مقدماتی پارالمپیک، به عنوان نفر نخست راهی فینال شد.

ساره جوانمردی در فینال با امتیاز 239.2 اول شد و مدال طلا را کسب کرد. تیراندازانی از ترکیه و مجارستان در رده‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

دو مدال طلای بانوان با طعم رکورد شکنی + عکس

پیش از این هیچ رکوردی در مرحله مقدماتی پارالمپیک در این ماده وجود نداشت و حالا جوانمردی نام خود را به عنوان رکورددار جدید ثبت کرد و وی هم رکورد جهان و هم پارالمپیک را زد و از آن خود کرد.

دو مدال طلای بانوان با طعم رکورد شکنی

دو مدال طلای بانوان با طعم رکورد شکنی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها