يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۴۵۸
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۱۰ شهريور ۱۴۰۰
پنجره نقل و انتقالات فوتبال اروپا بسته شد؛
پنجره تابستانی نقل و انتقالات فوتبال اروپا در حالی با جابجایی چندین بازیکن از جمله بازگشت گریزمان به اتلتیکومادرید بسته شد که کار انتقال امباپه به رئال مادرید به سرانجام نرسید.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا، بامداد امروز (چهارشنبه) بسته شد و همچون سال‌های گذشته نقل و انتقالات زیادی در روز آخر به ثبت رسید. در این بین علاقه‌مندان فوتبال چشم انتظار بودند تا ببیند که آیا بمب ساعات آخر پنجره یعنی انتقال کیلیان امباپه از پاری‌سن‌ژرمن به رئال مادرید خواهد ترکید یا نه اما در نهایت و با وجود اینکه رئال مادرید پیشنهادش را برای بار سوم افزایش داد، این اتفاق رخ نداد و مهاجم جوان فرانسوی در پاریس ماند.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

در ادامه مهمترین اتفاقات ساعات پایانی روز آخر بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا در تابستان سال 2021 را می‌خوانید:

دنیل جیمز در لیدز

باشگاه منچستریونایتد اعلام کرد که هافبک تهاجمی ولزی خود دنیل جیمز را به تیم لیدزیونایتد فروخته است. رقم قرارداد این بازیکن 23 ساله که دو سال پیش به شیاطین سرخ پیوست، 25 میلیون پوند و مدت آن 5 ساله است. لیدز دو سال پیش هم قصد خرید جیمز از سوانزی را داشت که در رقابت با من‌یونایتد مغلوب شد.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

چلسی مدافعش را به ونتزیا داد

باشگاه چلسی مدافع ولزی خود ایتان امپادو را به صورت قرضی به تیم ونتزیای ایتالیا فرستاد. چلسی قبل از این جابجایی قرارداد بازیکن 20 ساله‌اش را برای سه سال دیگر تمدید کرد. او پیش از این هم به صورت قرضی برای تیم‌های شفیلدیونایتد و لایپزیگ بازی کرده بود.

هافبک فولام راهی ناپولی شد

 آندره فرانک زامبو آنگیسا، هافبک کامرونی تیم فوتبال فولام به صورت قرضی و برای یک فصل راهی ناپولی شد. قرارداد این بازیکن 25 ساله دارای بند خرید اختیاری به مبلغ 15 میلیون یورو است. فولام سال 2018 آنگیسا را در ازای 25 میلیون یورو از تیم مارسی خریده بود. ناپولی آنگیسا را برای پر کردن جای هافبک مصدومش دیه‌گو دمه جذب کرده است.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

میلان بازیکن کروتونه را قرض گرفت

جونیو مسیاس هافبک هجومی تیم فوتبال کروتونه قرارداد قرضی‌اش با تیم فوتبال میلان را امضا کرد. این بازیکن برزیلی 30 ساله، در ازای 2.6 میلیون یورو برای یک فصل راهی سن‌سیرو می‌شود اما میلانی‌ها می‌توانند با پرداخت 5.4 میلیون یوروی دیگر او را به صورت قطعی از کروتونه بخرند. مسیاس در میلان پیراهن شماره 30 را به تن خواهد کرد.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

دفاع راست بارسلونا به تاتنهام پیوست

باشگاه بارسلونا امرسون رویال دفاع راست برزیلی خودش را در ازای 25 میلیون یورو به تاتنهام فروخت. قرارداد این بازیکن که بارسلونا او را در ازای 9 میلیون یورو در ماه ژوئن سال جاری از بتیس خرید، 5 ساله است. امرسون رویال چند روز قبل پیشنهاد تاتنهامی‌ها را رد کرده بود اما باشگاه بارسلونا در نهایت توانست این بازیکن را برای رفتن به لیگ برتر انگلیس متقاعد کند، ضمن اینکه او برای حضور در ترکیب اصلی کاتالان‌ها رقبای سرسختی مانند سرجینو دست، مینگسا و سرخی روبرتو داشت.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

هافبک جوان بارسلونا از لایپزیگ سر در آورد

باشگاه بارسلونا پس از ناکامی در جلب نظر ایلایکس موریبا جهت عقد قرارداد جدید، این بازیکن 18 ساله را در ازای 16 میلیون یورو به تیم لایپزیگ فروخت. علاوه بر این رقم، بارسلونا 10 درصد از رقم انتقال بعدی این بازیکن گینه‌ای هم بهره‌مند خواهد شد. او با لایپزیگ قراردادی 4 ساله بسته است که امکان تمدید آن برای سال پنجم وجود دارد.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

لیورپول مدافع میانی 20 ساله‌اش را به سوانزی قرض داد

باشگاه لیورپول ریس ویلیامز مدافع میانی انگلیسی خود را به صورت قرضی و برای یک فصل به تیم سوانزی فرستاد تا در این تیم فرصت بازی و کسب تجربه داشته باشد. در همین حال قرمزپوشان مرسی‌ساید قراردادشان را با این بازیکن 20 ساله را برای 5 سال تمدید کردند. او که سال 2019 از تیم آکادمی باشگاه لیورپول به تیم اصلی باشگاه راه پیدا کرد، در فصل 20-2019 هم به یکی دیگر از تیم‌های دسته پنجم فوتبال انگلیس قرض داده شده بود.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

میلان هافبک طراح بوردو را خرید و به خودش قرض داد

باشگاه میلان یاسین آدلی هافبک بازیساز 21 ساله تیم فوتبال بوردو را با قراردادی 5 ساله به ارزش 10 میلیون یورو با احتساب پاداش‌ها به خدمت گرفت اما به این بازیکن اجازه داد که تا پایان فصل در تیم فعلی‌اش بماند و پس از آن به روسونری ملحق شود. آدلی که محصول آکادمی باشگاه پاری‌سن‌ژرمن است، سال 2019 با قراردادی 5.5 میلیون یورویی به بوردو پیوست.

پاری‌سن‌ژرمن دفاع چپ اسپورتینگ لیسبون را خرید

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن روزهای پرمشغله‌‌اش در بازار نقل و انتقالات که با ثبت خریدهای بزرگی مانند لیونل مسی، سرخیو راموس و اشرف حکیمی همراه بود را با خرید نونو مندز، دفاع چپ 19 ساله تیم فوتبال اسپورتینگ لیسبون به پایان رساند. طبق گزارش اسکای اسپورت؛ انتقال مندز به پاری‌سن‌ژرمن به صورت قرضی و قرارداد او همراه با بند خرید با رقمی بین 40 تا 50 میلیون یورو است که البته این بند اختیاری است.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

هکتور بیرین به بتیس پیوست

باشگاه رئال بتیس از عقد قرارداد با هکتور بیرین دفاع راست اسپانیایی تیم فوتبال آرسنال خبر داد. او برای یک فصل و به صورت قرضی توپچی‌ها را ترک می‌کند تا به کشورش برگردد. بتیس علاوه بر بیرین، ویلیان ژوزه مهاجم تیم رئال سوسیه‌داد را با قراردادی قرضی دارای بند خرید اجباری 8 میلیون یورویی به خدمت گرفت.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

بال کروات ولفسبورگ به تورینو پیوست

باشگاه ولفسبورگ از انتقال بال کروات خود یوسیپ برکالو به تیم تورینوی ایتالیا خبر داد. این بازیکن 23 ساله برای یک فصل به صورت قرضی به تیم تورینو می‌رود. این قرارداد فاقد بند خرید قطعی است و بازیکن سابق دیناموزاگرب که سال 2016 به ولفسبورگ پیوست، در پایان فصل به جمع گرگ‌‌ها بازخواهد گشت.

والنسیا از ختافه مهاجم قرض گرفت

تیم فوتبال والنسیا در واپسین لحظات بازار نقل و انتقالات با باشگاه ختافه برای جذب مهاجم این تیم، هوگو دورو به توافق رسید. قرارداد انتقال دورو به مستایا یک ساله است اما والنسیا در صورت تمایل می‌تواند قرارداد او را قطعی کند. دوروی 21 ساله محصول آکادمی باشگاه ختافه است.

آرسنال دفاع راست ژاپنی بولونیا را خرید

باشگاه آرسنال در دقایق پایانی بازار نقل و انتقالات تاکه‌هیرو تومیاسو را از تیم بولونیای ایتالیا به خدمت گرفت. این بازیکن 22 ساله که گفته می‌شود رقم قراردادش 23 میلیون یورو است، برای پر کردن جای هکتور بیرین که راهی رئال بتیس شد به توپچی‌ها ملحق شده است.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

اوریه از تاتنهام جدا شد

 باشگاه تاتنهام از فسخ قرارداد دفاع راست ساحل عاجی خود سرژ اوریه طبق توافق دوجانبه و جدایی این بازیکن 28 ساله از سفیدپوشان لندن خبر داد. او که سال 2017 از پاری‌سن‌ژرمن به تاتنهام پیوست، حالا بازیکن آزاد است و می‌‌تواند به هر تیمی که خودش بخواهد ملحق شود. او در 110 بازی‌اش برای تاتنهام در تمام رقابت‌ها 8 گل به ثمر رساند.

رایووایکانو به جای ماریانو، گواردیولا را جذب کرد

باشگاه رایووایکانوی اسپانیا پس از ناکامی در جذب ماریانو دیاس مهاجم رئال مادرید، سراغ سرخی گواردیولا از تیم وایادولید رفت و او را برای یک فصل از این تیم قرض گرفت. قرارداد انتقال گواردیولا به رایووایکانو فاقد بند خرید قطعی است. پیشتر ماریانو دیاس مهاجم تیم فوتبال رئال مادرید با رد پیشنهاد حضور قرضی در تیم رایو وایکانو ترجیح داد نیمکت‌نشین کهکشانی‌‌ها بماند. در حالی که پدر بازیکن 28 ساله و مدیربرنامه‌‌های او موافق این جابجایی بودند، خود او در آخرین لحظات بازار نقل و انتقالات تابستانی به پیشنهاد رایووایکانو نه گفت.

رُم دروازه‌بانش را به شفیلد یونایتد قرض داد

باشگاه رم از انتقال قرضی دروازه‌بان ذخیره‌اش روبین اولسن به تیم شفیلدیونایتد خبر داد. تیم دسته اولی انگلیس این گزینه را دارد که در صورت تمایل در پایان فصل قرارداد اولسن را قطعی کند کند. سنگربان 31 ساله تیم ملی سوئد سال 2018 با قراردادی 9 میلیون یورویی از تیم کپنهاگن به جالوروسی پیوست اما خیلی زود به دلیل عملکرد ضعیف در این تیم نیمکت‌نشین شد.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

فالکائو هم به رایووایکانو پیوست

باشگاه رایووایکانوی اسپانیا دومین مهاجمش را هم در آخرین ساعات بازار نقل و انتقالات فوتبال اروپا خرید. این بازیکن رادامل فالکائو مهاجم کلمبیایی تیم گالاتاسرای است که قراردادش را با این تیم ترکیه‌ای فسخ کرد.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

سائول نیگس به چلسی پیوست

با وجود به پایان رسیدن مهلت نقل و انتقالات، سائول نیگس رسماً و به عنوان بازیکن قرضی با بند خرید اختیاری به چلسی پیوست. سازمان لیگ اسپانیا اعلام کرد که مدارک مربوط به جابجایی سائول به چلسی در مهلت قانونی به دست این سازمان رسیده است و بنابراین این جابجایی قانونی است. در همین حال فابریتزیو رومانو خبرنگار شبکه اسکای اسپورت ایتالیا هم اعلام کرد که انتقال سائول به چلسی قطعی شده است و به دنبال آن هم باشگاه لندنی این خبر را تأیید کرد. انتقال سائول به اتلتیکومادرید شرط بازگشت گریزمان از بارسلونا به اتلتیکومادرید بود که اکنون محقق شده است. بارسا با برگرداندن گریزمان به اتلتیکومادرید به درخواست سرمربی هلندی‌اش رونالد کومان به سراغ لوک دیونگ مهاجم هلندی تیم سویا رفت.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

پاری‌سن‌ژرمن، سارابیا را به اسپورتینگ لیسبون قرض داد

باشگاه پاری‌سن‌ژرمن در آخرین دقیقه بازار نقل و انتقالات تابستانی با انتقال قرضی پابلو سارابیا به تیم اسپورتینگ لیسبون موافقت کرد. این قرارداد یک ساله و فاقد بند خرید است. این هافبک هجومی اسپانیایی و 29 ساله که به عنوان بال راست هم بازی می‌کند، سال 2019 از سویا به PSG پیوست.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

سازمان لیگ اسپانیا (لالیگا) با درج اطلاعات مربوط به آنتوان گریزمان در سایت رسمی خود او را بازیکن اتلتیکومادرید معرفی کرد. به گزارش نشریه آ اس؛ این سازمان که پیش از این از دریافت مدارک لازم برای انتقال مهاجم فرانسوی بارسلونا به تیم سابقش به صورت قرضی یک ساله دارای بند خرید قطعی 40 میلیون یورویی خبر داده بود؛ در نهایت به صورت رسمی بازگشت گریزمان به اتلتیکومادرید را تأیید کرد.

در این بین باشگاه اتلتیکومادرید با انتشار یک پیام به گریزمان خوشامد گفت. به این ترتیب گریزمان حداقل برای یک فصل به تیمی برمی‌گردد که سال 2019 از آن جدا شد تا به بارسلونا ملحق شود.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

دی‌یونگ بارسایی شد

با تائید فابریتزیو رومانو، خبرنگار اسکای؛ در پی بازگشت گریزمان به اتلتیکومادرید، بارسلونا به درخواست سرمربی هلندی‌اش رونالد کومان هموطن او لوک دیونگ، مهاجم تیم سویا را به خدمت گرفت. قرارداد دی‌یونگ یک ساله و به صورت قرضی است.

امباپه در پاریس ماند؛ گریزمان به اتلتیکومادرید بازگشت

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها