يَا أَيُّهَا النَّاسُ إِنَّا خَلَقْنَاكُمْ مِنْ ذَكَرٍ وَأُنْثَى وَجَعَلْنَاكُمْ شُعُوبًا وَقَبَائِلَ لِتَعَارَفُوا إِنَّ أَكْرَمَكُمْ عِنْدَ اللَّهِ أَتْقَاكُمْ إِنَّ اللَّهَ عَلِيمٌ خَبِيرٌ(حجرات 13) * * * ای مردم! ما شما را از یک مرد و زن آفریدیم و شما را تیره‌ها و قبیله‌ها قرار دادیم تا یکدیگر را بشناسید؛ (اینها ملاک امتیاز نیست،) گرامی‌ترین شما نزد خداوند با تقواترین شماست؛ خداوند دانا و آگاه است! * * * ای مردمان شما را از مردی و زنی/ما آفریده‌ایم به علم و به اقتدار/ دادیمتان قرار به اقوام گونه‌گون/انس و شناخت تا که به ‌هم‌ آورید بار/ بی‌شک بود زجمع شما آن‌عزیزتر/نزد خدا که بیش به تقواست ماندگار/ زان‌رو که هست عالم و آگاه کردگار/بر مردمان مومن و مشرکت بروزگار

 

      
کد خبر: ۴۹۱۵۴۸
زمان انتشار: ۱۸:۰۲     ۱۲ شهريور ۱۴۰۰
دستیار وزیر امور خارجه از ورود یک بسته شامل پنج میلیون دُز واکسن سینوفارم به تهران خبر داد و گفت: تقریبا ۴۰۰ هزار دُز در پرواز جا نشد و فردا (شنبه) ارسال می شود.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از فارس، «رضا زبیب» دستیار وزیر امور خارجه و مدیرکل آسیا و اقیانوسیه وزارت امور خارجه امروز (جمعه) دقایقی قبل در توئیتی نوشت: بسته پنج میلیون دُز  واکسن پس از ۲۴ ساعت پیگیری لحظه به لحظه، تا ساعتی دیگر به تهران می رسد.

وی یادآور شد: تقریبا ۴۰۰ هزار دُز در پرواز جا نشد و فردا (شنبه) ارسال می شود.

زبیب در توئیتی دیگر اعلام کرد این محموله که شامل واکسن سینوفارم است وارد کشور شد.

به گزارش فارس، زبیب دستیار وزیر امور خارجه روز چهارشنبه با اعلام این‌که ۱۱ تا ۱۹ شهریور ماه هفته پر واکسنی خواهد بود، گفته بود که روز پنجشنبه ۱۱ شهریور ماه پنج میلیون دُز واکسن فوق برنامه وارد کشور خواهد شد. (اینجا بخوانید)

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها