أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۶۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۴ شهريور ۱۴۰۰
داریوش یاری درباره "کربلا جغرافیای یک تاریخ" به خاطره‌ای اشاره کرد که بسیار قابل تأمل بود؛ وقتی شهاب حسینی به عنوان راوی هیچ قراردادی با این پروژه امضاء نکرد.

به گزارش پایگاه 598، داریوش یاری درباره "کربلا جغرافیای یک تاریخ" به خاطره‌ای اشاره کرد که بسیار قابل تأمل بود؛ وقتی شهاب حسینی به عنوان راوی هیچ قراردادی با این پروژه امضاء نکرد.

وی افزود:ما هرچه خواستیم با او برای گفتار متن فیلم، قرارداد ببندیم، اجازه نداد و به من گفت: من سیدم می‌خواهم برای جدم کاری کنم و به شما ربطی ندارد. یادم است تهیه‌کننده ما چند سکه هم هدیه گرفت و به ایشان گفت و آدرسی به مدیر تولید دادند که این سکه‌ها به یک بنده خدای دیگری داده شد. خداوند لطف می‌کند آدم‌های مسئولی را جلوی راهت می‌گذارد که کار به بهترین شکل پیش برود و آن دغدغه‌ها به نمایش گذاشته شوند.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها