أَلَمْ يَعْلَمْ بِأَنَّ اللَّهَ يَرَى(علق 14) * * * آیا او ندانست که خداوند (همه اعمالش را) می‌بیند؟! * * * نداند او که همانا خدای می‌بیند/همه هرآنچه به هستی به امر خود افزود

      
کد خبر: ۴۹۱۸۷۸
زمان انتشار: ۱۰:۳۹     ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
شهردار تهران در نامه‌ای خطاب به معاونان، مشاوران، شهرداران مناطق ۲۲ گانه اعلام کرد: هرگونه واگذاری املاک، اراضی و اموال غیر منقول شهرداری تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری تهران، علیرضا زاکانی در نامه‌ای خطاب به معاونان، مشاوران، شهرداران مناطق ۲۲ گانه، مدیران کل ستادی و روسا و مدیران عامل سازمان‌ها و شرکت‌های تابعه نوشت:

«نظر به اهمیت و حساسیت تصمیمات متخذه در هیئت‌مدیره سازمان‌ها و شرکت‌های وابسته به شهرداری تهران در راستای بهبود عملکرد واحدهای مذکور ضروری است هرگونه عزل و نصب و جابجایی اعضای هیئت‌مدیره‌های یادشده و مدیران عامل با تایید اینجانب صورت پذیرد.

همچنین به منظور ساماندهی واگذاری حق بهره‌برداری املاک اراضی و اموال غیر منقول شهرداری تهران و ایجاد وحدت رویه در این خصوص؛ تا اطلاع ثانوی از هرگونه واگذاری به اشخاص حقیقی و حقوقی مشمول بند ۶ ماده ۵۵ قانون شهرداری خودداری گردد.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها