أمیرالمؤمنین علی علیه السلام: اِعلَموا أنَّ الأمَلَ یُسهی العَقلَ و یُنسی الذِّکرَ ***بدانید که آرزو خرد را دچار غفلت می سازد و یاد خدا را به فراموشی می سپارد. ***

امیرالمؤمنین حضرت علی علیه السلام: منْ أَحَدَّ سِنَانَ الْغَضَبِ لِلَّهِ، قَوِيَ عَلَى قَتْلِ أَشِدَّاءِ الْبَاطِلِ. *** هر كه سر نيزه خشم خود را بخاطر خدا تيز كند، در نابود كردن سخت ترين باطلها توانا بود.

      
کد خبر: ۴۹۱۸۸۳
زمان انتشار: ۱۱:۱۴     ۱۸ شهريور ۱۴۰۰
عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس از تدوین طرحی برای تمدید یکساله برنامه ششم توسعه از سوی نمایندگان خبر داد.

به گزارش پایگاه 598، به نقل از تسنیم، جعفر قادری عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس ،از تدوین طرحی از سوی برخی از نمایندگان برای تمدید یک ساله برنامه ششم توسعه خبر داد و گفت: با توجه به اینکه پیش از تدوین بودجه سال 1401 برنامه هفتم توسعه در مجلس تصویب می‌شد و برای این کار زمان لازم وجود ندارد نمایندگان با تدوین طرحی خواستار تمدید یکساله برنامه ششم شدند.

وی با بیان اینکه بخشنامه‌های اولیه تنظیم بودجه سال آینده به دستگاه‌ها اعلام شده است و در آذرماه باید سند دخل و خرج دولت به مجلس ارائه شود، ادامه داد:با توجه به اینکه تاکنون درباره تنظیم برنامه هفتم توسعه اقدامی صورت نگرفته است لازم است که برنامه قبلی با هماهنگی بین دولت و مجلس برای یکسال دیگر تمدید شود.

نماینده شیراز در مجلس با تاکید براینکه چاره‌ای جزء تمدید برنامه قبلی نداریم، اظهار داشت: با توجه به اینکه زمان لازم برای تصویب برنامه هفتم وجود ندارد به نظر می‌رسد نمایندگان مجلس نیز با این موضوع تمدید موافقت کنند.

به گزارش تسنیم، محمدمهدی مفتح سخنگوی کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس در تشریح نشست روز سه‌شنبه 16 شهریور این کمیسیون گفته بود که طرح تمدید یکساله برنامه ششم توسعه در این جلسه بررسی شده و مقرر شده تا این طرح طی هفته آینده با حضور میرکاظمی رئیس سازمان برنامه و بودجه بیشتر مورد بحث و بررسی قرار گیرد تا در صورت لزوم دولت برای تمدید یک ساله برنامه ششم توسعه کشور لایحه‌ای را به مجلس تقدیم کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها